eriklepe Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 til sammeligning så har jeg S, E og en snøkrystall på min automatkasse. ingen M. Kanskje det bare er en trykkleif. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2005 til sammeligning så har jeg S, E og en snøkrystall på min automatkasse. ingen M. Kanskje det bare er en trykkleif. En snøkrystall gir mye mer mening ja Jeg lurer fortsatt på hva M-en står for; trykkleif er det beste forslaget til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 På de første modellene så var det M = manuell giring På de senere så ble det * for vinter program, men det er fremdeles mulig med manuell giring akkurat som på de eldre bilene. Min fra 1992 har * mens samme bil fra 1991 har M, tror også at de med M bare har 4 gir mens de med * har 5. Er litt usikker på GM kassene, men tror det er slik med ZF kassene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå