Gå til innhold

link til annonsen av is`n jeg skrev om i går!

Helge
 Share

Anbefalte innlegg

Det blir også drit-dyrt å bytte ut den kassettspilleren.

Nåja. E36 kan jo bruke vanlige cd-spillere uten å totalt ødelegge interiøret slik som nyere bmw-er, så det trenger absolutt ikke bli så dyrt.

Hvis den er strøken synes jeg ikke prisen er så ille. Heller 100k for en strøken en enn 85k for en man må koste på 30k :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naf-test ble tatt på is`n i dag. Kjøp ble ikke anbefalt! Så feil kan man ta... Fordi om en bil ser meget bra ut og virker bra, så kan d fort snu.. D har jeg ihvertfall erfart i dag. Glad for at jeg tok dn naf testen kan man si :) Han på naf sa at prisen var høy i utgangspunktet også! Feiler som var: Slitt clutch, rustangrep på bensinrør til tanken, opplakkert høyre side, muligens skade, oljelekkasje motor og gearkasse ++++++++

Eieren av bilen ble overrasket selv. Ble ikke noe kjøp for å si d sånn!

Utrolig hvor mye de finner ut. Naf test er å anbefale :)

Nesten så jeg vurderer å kjøpe japse nå. Carina E elr noe sånt.. Sikkert en del feil på de å, men toyota er jo kjent for SOLIDE biler..

Takker for alle innlegg! God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

520i er død selv med sekser. Men 318 is er ikke noe bedre..Er veldig død den også. Ville godt for en 320 eller 325! Får mer igjen for penga:)

Har du prøvd en e39 520i me manuell gir? Den er faktisk ikke død. går faktisk overaskende bra. hadde selv en 520 med steptronic og den var ikke noe særli sprut i syns jeg men da jeg prøvde 520 med manuell ble jeg skikkeli overraska! Den gikk bra!

syns det var en 318is med mye utstyr..det var faktisk KLIMA på den. ikke så mange som har det. Så var det sportstoler.

Visst selger hadde gått ned til rundt 85 så hadde nok jeg kjøpt den om jeg var ute etter en sånn bil.

Felgene går alltids an å bytte ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

520i er død selv med sekser. Men 318 is er ikke noe bedre..Er veldig død den også. Ville godt for en 320 eller 325! Får mer igjen for penga:)

øh :?: hva har du røyka egentlig? jeg kan love deg at en 318IS ikke er så veldig død..99% av alle som prøver disse bilene blir possitivt overrasket..greit at 320 har 6`er men den er ikke så veldig mye sprekere.

En ting til..man kan så absolutt ikke samenligne en 520 og en IS-bil, blant annet pga vekt. men dette er to villt forskjellige biltyper.

Etter va du skrev i dette innlegget regner jeg med du aldri har prøvd en slik bil?

Go Jul folkens :santa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å få dere bort fra 318is vs 320 diskusjonen, så har dette vært diskutert her før, og etter min memori dro 318 isbilen fra 320'en fra 0-100 ca. , men fra 100+ begynte 320'en å dra fra! Var det ikke sånn da? :?

Lykke til med jakten på bil! og styr unna carina e. japansk plastskrangler. Må jo ha bimmer mann :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naf-test ble tatt på is`n i dag. Kjøp ble ikke anbefalt! Så feil kan man ta... Fordi om en bil ser meget bra ut og virker bra, så kan d fort snu.. D har jeg ihvertfall erfart i dag. Glad for at jeg tok dn naf testen kan man si :) Han på naf sa at prisen var høy i utgangspunktet også! Feiler som var: Slitt clutch, rustangrep på bensinrør til tanken, opplakkert høyre side, muligens skade, oljelekkasje motor og gearkasse ++++++++

Eieren av bilen ble overrasket selv. Ble ikke noe kjøp for å si d sånn!

Utrolig hvor mye de finner ut. Naf test er å anbefale :)

Nesten så jeg vurderer å kjøpe japse nå. Carina E elr noe sånt.. Sikkert en del feil på de å, men toyota er jo kjent for SOLIDE biler..

Takker for alle innlegg! God jul!

NAF har en tendens til å blåse opp en del ting, finnes det mange BMW`er uten den klassiske lekasjen fra gear kassen, langt de fleste svetter litt fra motor også. Har det så mye å si om den er lakkert en gang da?? så lenge det er ordentlig gjort?. Clutch må man vel egenlig regne med å skifte på en så gammel bil.. Rust angrep på bensin rør?? ja ha?

Det jeg mener er att når jeg leser en NAF test så virker ting mye verre en det de er.

Jeg har også tatt NAF tester på skikkelige dritt biler, men legger de merke til feila da?? NEI!.

Langt i fra alle NAF stasjoner som gjør ordentlig arbeid.. Men selvfølgelig for folk som ikke har snøring på bil, så må de jo for all del bruke NAF. Gir jo en viss pekepinn på hva som er galt, men i ørene på folk som ikke har peiling så kan noen feil høres skumlere ut enn det de er.

Ole har talt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...