Gå til innhold

Smeller folk igjen dørene dine?

ingard
 Share

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å bli sinnsykt irritert over at folk skal bruke alt de har av makt på å få dørene igjen. Har hatt kurs med kanskje 10 personer på hvordan man lukker igjen ei bildør skåsomt. De har visst tydeligvis den oppfatninga at de må ta skikkelig tak når døra er helt oppe for å få den igjen, når de er slik at man kan bruke 5cm på å få den igjen.

Arg.. Spesielt fulle folk moser dørene igjen.

Hva skal jeg gjøre for å få folk til å være mer skånsom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du skal gå ut, ta tak i dem, riste det som er igjen av fornuft og fortelle dem at neste gang så vil det komme en regning og en rett høyre..

Nei, fra spøk til (...?) , umulig å lære berusa folk noenting. Det beste er å opplyse dem om det da dem har kommet til edruhet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der er faktisk et problem med cabben fordi der er dørene veldig mye mer "følsom" enn på firedørs.

Nytter ikke å lære folk å lukke på en fin måte, jeg pleier å ta døren i mot fra innsiden, og lukke den pent igjen selv.

Jeg er ikke bedre selv når jeg er brisen eller mer, blir helt feil vektfordeling da, og kraftfordeling :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som ikke vil sitte på lengre, for di jeg kjefta han opp.. Så kjefting nytter ikke :P

Men kjenner irrtasjonen kommer hver gang.. :D

Det er klart det funker da, han smeller jo ALDRI døra di hardt igjen mer :D

Er ikke annet å gjøre enn å fortelle dem hvordan man skal gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal gå ut, ta tak i dem, riste det som er igjen av fornuft og fortelle dem at neste gang så vil det komme en regning og en rett høyre..

Er helt jævlelig bra sagt vet jeg!! *ler*

Vel, jeg bare begynte med samme mynt jeg. Spess når ene kompisen min kjøpte seg en e46. Da var det bare og ta hente fart med døra og "mæle" den igjen. Han tok tegninga da vet jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Det eneste som nytter med berusete folk er å sette seg i respekt å skremme dem litt...faktisk utrolig mange skvetne i fylla. Bruk et morderisk blikk + litt synlig autoritet så skjer det ihvertfall ikke mer i løpet av kvelden.

Beste er vel egentlig å si at dem ikke skal slenge døra igjen da de skal gå ut. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...