oddis Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 En kompis har bestilt seg en Volvo s60 (tror det var det) fra fabrikk med diverse finurligheter. Sånn "individual" opplegg med valgfritt fra fabrikk. Tror han skulle få den i slutten av April 2006 en gang. Koster en formue, men over 350 lovlige hk Skal bli morsomt med prøvetur.. for en gang skyld sitte på i en Volvo som faktisk går litt fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2005 så på både (hold deg fast) toyota og mazda stv før kjøp av bmw,men begge disse hadde et så ufattelig kjipt valg av trekk og materiale på interiøret. blank plastete plast og masse homo(no offence 2 anyone)farve på seter/dørsider. Lysegrå med masse rosa og lysegrønne ruter osv er ikke kult. skulle gjerne hatt en Alfa,men det var for lite plass,skulle også hatt en V70 men var for lite på kontoen.. Synes generelt sett at asiatiske biler ser jævlige ut inni! Og veldig få tar seg ut utenpå, også. Holder en knapp på Europa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Skulle aldri ha BMW før eg kjøpte førstebilen min.. Etter det har det vært forelskese.. Men hva visste eg da.?? HAdde ikkje lappen en gang. På mine drøye fem år med sertifikatet har eg rukket å kjøre noen hundretalls biler vil eg tippe og det er en del som gir mersmak, det må eg innrømme. BMW står selvfølgelig i høysetet som kjærlighet og hva eg får ut i fra min egen økonomi. Men det er da noe annet eg kunne levd med og. Heller litt til Mercedes. Der er det mye flott. Vet ikkje helt hvorfor, men føler en 94/95 W124 300TDT Sportsline eller W124 E500 er en bil eg burde hatt før eg gir meg. SL fra rundt 90-94 er og en drøm. Liker ikkje Audi generellt (ikkje pga merkerykter, men erfaring. Har vel kjørt de fleste modellene deres), men den nye A3 2.0TDi er grei. Ville ikkje hatt den, men god bil. Det er generellt europeisk det går i. Alfa har en del kjekt f.eks. De fleste merker har vel en modell eller to eg kunne tenkt meg, hvis man ser på ett bredt tidsspekter. Mye gamle biler eg kunne tenkt meg og. Fra 80-tallet og slikt. Merker og biler eg vet eg aldri kommer til å få råd til, tenker eg svært sjelden på, da eg innser min egen begrensning. Derav ingen drømmer om f.eks 911, S-klasse type ny osv osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Tror man har mye igjen for å være litt åpen når det gjelder bil.... Er nok BMW som er ett reelt førstevalg for meg også, men ifjor vinter kjørte jeg en .... gulp....... Citroën AX 11TRS...... KANNNNON... hehe Men fra spøk til revolver, den bilen gjorde mer enn nytten sin. Utrolig underholdene bil på glatta, mye positivt å si om den. Og har kjørt endel km i en 2000 Toyota Camry 2.2.... Flott bil, kunne jeg faktisk vurdert å kjøpe... Men DRØMMEN må være BL50000!!!! Ingen i VERDEN som har likedan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2005 Men DRØMMEN må være BL50000!!!! Du får høre med Caprino, om han vil selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 HEHEHE Håpte noen skjønte den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Bmw er sef den "første" bilen.. Så kjem MB og til slutt VW... Toyota har nokre som er fine, mr2, supra... Seffølgelig Mercedes! Den glemte jeg.. Har faktisk litt lyst på en MB 190E 2,3 eller 2,5 16V Sportsline. Gromme biler det... Bror til Hylland har ein 2.3... den går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Faktisk den beste bilen jeg har kjørt er en 91-mod Audi Quattro S2 med godt over 300HK. Den sparker ifra for å si det sånn og er UTROLIG god å kjøre. 91 mod ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Kjørte en Bentley Conti GT da jeg var i Monaco... Grei bil det.. Blått skinn... haha .. så helt jævlig ut.. men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 BMW har det alltid vært for meg, i og med det bare har vært BMW i familien, så kan man vel si at jeg har et godt forhold til dem. Noen andre merker jeg kunnte tenkt fra tyskland er selfølgelig Porsche, en 993 i hvertfall, syns den er en av de peneste! Audi er gode og meget solide biler, men Audi kan ikke samenlignes med BMW, ikke at de er dårlige! Men hadde jeg hatt en Aston Martin Vanquish i garasjen tror jeg BMW`en kunne gått å lagt seg Aston og BMW kan jo ihvertfall ikke sammenlignes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 En kompis har bestilt seg en Volvo s60 (tror det var det) Koster en formue, men over 350 lovlige hk . hvilken s60 er det? trodde s60R var den som hadde meste hk, og den har 300 hk. den har jeg faktisk prøvd og ble jeg skuffet? ja... utenom bmw, så liker jeg porsche og enkelte audimodeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Kjørte en Bentley Conti GT da jeg var i Monaco... Grei bil det.. Blått skinn... haha .. så helt jævlig ut.. men men Den bilen har forresten 405mm bremseskiver foran. Største som er levert på en "standard"bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 BMW er førstevalget ja, men lurte nå på en Audi også når jeg så etter ny bil. Porsche, Ferrari og Aston Martin er jo også absolutt en drøm, men de er jo så dyre at det mest sannsynlig bare forblir en drøm dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ECR Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 er fan av Supra MKIV jeg hvertfall etter og ha kjørt en og eid "lillebroren" Celica MK6 som har vært den beste bilen jeg har hatt komfortmessig og kjøregledemessig. Mazda RX-7 er vel heller ikke og forakte..+ mye mye annet tøft som triller på veiensyns det blir for teit at det Bare er BMW som er det som gjelder. Slenger meg på den.. Supra mkIV.. Etter å ha kjørt omtrent det som er av bmw`er må det være ett godt alternativ.. Har det meste av råskap som bmw`en ikke har, selv m3`en blir litt for pen og pyntlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 er fan av Supra MKIV jeg hvertfall etter og ha kjørt en og eid "lillebroren" Celica MK6 som har vært den beste bilen jeg har hatt komfortmessig og kjøregledemessig. Mazda RX-7 er vel heller ikke og forakte..+ mye mye annet tøft som triller på veiensyns det blir for teit at det Bare er BMW som er det som gjelder. Slenger meg på den.. Supra mkIV.. Etter å ha kjørt omtrent det som er av bmw`er må det være ett godt alternativ.. Har det meste av råskap som bmw`en ikke har, selv m3`en blir litt for pen og pyntlig.. er dere seriøse? en supra MKIV er vel ikke så utrolig rå? å si at en M3 blir pen og pyntlig i forhold blir bare dumt, spør du meg! har kjørt en MKIV og ble vel ikke så veldig imponert. fikk asosiasjoner til en gammel sierra jeg hadde en gang; plastikkbil.. den hadde bra vegegenskaper, det skal den ha! dere har sett for mye på TFTF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå