Ole-P Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 trur jeg skal ligge å grine i jula jeg, jeg har hitils klart å leve igjennom julerushet der man blir påkjørt av handlevogner barne vogner og gale shoppere og ellers har gjort seg blakk på masse uvesentlig tull å shoppe for å overkomme det man kjøpte i fjor., så nå gjenstår bare en hel dag med famileselskap og og ihjelstekt julemat. takk til han som fant ut at aquevit passer til jule mat . så man kan bedøve litt. hehe. sånn måtte bare hehe,. nei da blir vell sikkert koselig når man kommer til pakke biten som i fjor tok 6 timer. det som er minuset med 15 man eller kvinner men det er jo også overkomlig hehe. nei da for å være litt seriøs på slutten så er jula grei den fint det bare er en gang i året. så man har noe å glede seg til hvert år. så god jul alle sammen så ses vi 1 jule dag når jeg har kommet meg opp fra kjeller gulvet og fått tørket tårene hehe. :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 I morra skal jeg jobbe Men 3juledag stikker jeg til hemsedal og er på fylla til 1 nyttårs dag Vi har leid en kooonge leilighet i hemsedal, gleder meg som FAEN! GOD JUL OG GODT NYTTÅR! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 God Jul allesammen... er hjem til mor og far i jula ja...og så blir det fest 1.juledag og 3.juledag og ikke minst nyttåraften...koslig å tilbring litt tid med familien.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Folkens! Noen som skal se flåklypa i kveld? 19:25 på TV2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Skal feire julaften med fattern, søs og bestemor. 1 juledag er usikker enda, men det blir fest på kvelden. 2. juledag har jeg planlagt å slappe av, men FTK'n har tydelgvis planlagt at jeg skal noe annet Også blir det sikkert litt mekking da, skal ut å bytte xenon-sensor nå før jeg pynter juletre. Men hele jula blir litt tam siden jeg kun kan spise lett mat og kun i den ene halvdelen av munnen (hadde operasjon i kjeften i går). Håper det blir nok grøt til meg i morgen... Fikk tilogmed kysseforbud av legen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Skal opp kl 04.00 i mårra tili å jobbe. Gleder meg virkelig på ribba!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Noen som skal se flåklypa i kveld? 19:25 på TV2 Åssen er vektfordelinga i den bilen? Med tanke på at motoren veier 2,8 tonn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 God Jul til alle! Selv skal jeg gjøre minst mulig og slappe av og kose meg så mye jeg kan etter en hektisk førjul. Blir det sedvanlige familieselskapet i morgen med god mat og trivelig samvær. Resten av jula blir sammen med dama. Ellers skal jeg se film, spille, trene, jobbe litt onsdag og torsdag. Ha en fin julefeiring folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Noen som skal se flåklypa i kveld? 19:25 på TV2 Åssen er vektfordelinga i den bilen? Med tanke på at motoren veier 2,8 tonn. Skulle nesten tru den var noe framtung... Ser iallefall ut til at den er "litt" lett på raua i filmen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Her blir det spising og .... Ermh.. hadde vel tenkt til å sykle i snøen men.. snø? Nei da! God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 God jul ja det blir familieselskap og skruing på beemern. 2 og tredje jule dag er det klart for fest Blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Slappe av idag, imorra og 2.juledag, så er det på fylla resten av romjula + jobbing... Men det er ein fin kombinasjon... Nyttårsafta er eg ferdig i jobben eg har no, så då blir det JÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVLI FEST... Trur fan meg eg ska ta å finna meg ei kjerring å ringa det nye året inn med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 God Jul til alle sammen! bare 2 og en halv time igjen på jobben så kan julefreden senke seg. Hjem til mams og paps å tenne treet og spise til man sprekker. ned hit igjen til førstedag og party Snakkas på nyåret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Merry jul til dere alle sammen... masse god mat,pakker og partey her og ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 God jul til alle sammen Etter nyttår så skifter jeg navn til Bilbyggeriet2.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå