Gå til innhold

God Jul Folkens! (Noen spes planer for jula?)

Custom Edition
 Share

Anbefalte innlegg

trur jeg skal ligge å grine i jula jeg, jeg har hitils klart å leve igjennom julerushet der man blir påkjørt av handlevogner barne vogner og gale shoppere og ellers har gjort seg blakk på masse uvesentlig tull å shoppe for å overkomme det man kjøpte i fjor., så nå gjenstår bare en hel dag med famileselskap og og ihjelstekt julemat. takk til han som fant ut at aquevit passer til jule mat :drink: . så man kan bedøve litt. hehe.

sånn måtte bare hehe,.

nei da blir vell sikkert koselig når man kommer til pakke biten som i fjor tok 6 timer. det som er minuset med 15 man eller kvinner men det er jo også overkomlig hehe.

nei da for å være litt seriøs på slutten så er jula grei den fint det bare er en gang i året. så man har noe å glede seg til hvert år.

så god jul alle sammen så ses vi 1 jule dag når jeg har kommet meg opp fra kjeller gulvet og fått tørket tårene hehe.

:whoa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skal feire julaften med fattern, søs og bestemor. 1 juledag er usikker enda, men det blir fest på kvelden. 2. juledag har jeg planlagt å slappe av, men FTK'n har tydelgvis planlagt at jeg skal noe annet :?

Også blir det sikkert litt mekking da, skal ut å bytte xenon-sensor nå før jeg pynter juletre.

Men hele jula blir litt tam siden jeg kun kan spise lett mat og kun i den ene halvdelen av munnen (hadde operasjon i kjeften i går). Håper det blir nok grøt til meg i morgen... :cry::cry::cry:

Fikk tilogmed kysseforbud av legen :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Jul til alle! :santa:

Selv skal jeg gjøre minst mulig og slappe av og kose meg så mye jeg kan etter en hektisk førjul. Blir det sedvanlige familieselskapet i morgen med god mat og trivelig samvær. Resten av jula blir sammen med dama. :)

Ellers skal jeg se film, spille, trene, jobbe litt onsdag og torsdag. Ha en fin julefeiring folkens! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slappe av idag, imorra og 2.juledag, så er det på fylla resten av romjula + jobbing... Men det er ein fin kombinasjon...

Nyttårsafta er eg ferdig i jobben eg har no, så då blir det JÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVLI FEST... Trur fan meg eg ska ta å finna meg ei kjerring å ringa det nye året inn med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...