Kjell Arne Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 God Jul til alle sammen, i år blir det jul hjemme i Sandnes og nyttårsaften blir feiret på plattform i England! så den nyttårsaften gikk rett i dass!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 God jul alle sammen! Skal blir godt med pinnekjøtt og Hansa julebrygg!! Kjell Arne: Hva jobber du som på plattform? GOD JUL!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 God jul folkens!!! I dag sitter jeg å sniffer den deilige lukten av pinnekjøtt i hjemmet Gleder meg til pakkeåpning og masse mat og drikke For min del skal jeg jobbe en dag i jula + sitte som utkaster på en fest andre juledag. Bra betalt, men ikke det jeg har mest lyst til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Skal feiere julen hjemme i år. Er jo stort sett det samme hvert år, spise utrolig mye grøt, da man akkurat har førdøyd grøten kommer en utrolig stor tallerken med pinnekjøtt +++. Da man har srevet med å få dette ned er det kaffe og kaker som du må ta et par stykker av. Når du så vidt orker å åpne pakkene kommer bestemor med dessert hehe.... Men jula er en hyggelig tid =) Ihvertfall nå når jeg har skaffet meg ny BMW *.-* God jul alle sammen *-.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Hjemmejul med familien i år. Bare mamma, pappa og bror. Stille og rolig dette året. Er kombinert middag i år, siden den ene forelderen i huset stammer fra Larvik, så det blir pinnekjøtt OG svineribbe..... Legge på meg, eg nei....? Synes jule er kos eg. Planla nesten alle presangene før eg gikk hjemmenifra, så det tok 1 1/2 time å få unnagjort alt det der. Helt konge. Intet julestress her i gården, så eg er i skikkelig julestemning. Så blir det vel en bytur eller to 1. og 2. juledag. Jobbe ons-, tors- og fredag. Nyttårsaften blir det vel edru ,har vært det de siste årene. Med mindre det skjer noe kjekt da.. Vi får se. Uansett får dere alle ha en RIKTIG GOD JUL, så tar vi nyttår når det kommer............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 God jul alle sammen! Skal blir godt med pinnekjøtt og Hansa julebrygg!! Kjell Arne: Hva jobber du som på plattform? GOD JUL!! :D Jobber som brønnspesialist world wide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå