Gå til innhold

OT: Antall vakter på utested

shv
 Share

Anbefalte innlegg

Det jeg reagerer på her er at noen slår jenter?

Greit nok at jenter ikke er like fysisk sterke som menn, å at de fleste gjestene sikkert er godt i bajsen, men man slår faen ikke jenter!! :(

Det er en syk verden vi lever i...hva er galt med mange av dagens unge ? ... :shock::evil:

Las i avisa om ei dame som vart banka opp av mannen sin på kjøkkenet med ei steikepanne... For ein syk verden me leve i... Ka FAN hadde mannen på kjøkkenet å gjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

I nord slår de sikkert jenter på byen...men jeg har aldri hørt om noe sånt her nede

:roll::shock:

kan ikke skjønne at du kan si nokka sånt? håpe virkelig det hva ironisk ment, vist ikke burde du besøke noen og snakke om de fordoman dine..

bare så det er sagt, så er det ikke huleboere oppe i nord akkurat, faen ikke dem som spring rundt på gata og skyt hverandre heller... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerer på her er at noen slår jenter?

Greit nok at jenter ikke er like fysisk sterke som menn, å at de fleste gjestene sikkert er godt i bajsen, men man slår faen ikke jenter!! :(

Det er en syk verden vi lever i...hva er galt med mange av dagens unge ? ... :shock::evil:

Las i avisa om ei dame som vart banka opp av mannen sin på kjøkkenet med ei steikepanne... For ein syk verden me leve i... Ka FAN hadde mannen på kjøkkenet å gjer?

hahahahahahahahahaa den var god! :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe form for krav til å bli dørvakt?

Tenker på vandel, størrelse..må man gå kurs osv? Tenkte muligens å søke om det, så jeg har noe deltidsjobbing.

Tror søknaden din havner høyt oppe på pulten viss du tar et vekter kurs.

Husk at det viktigste med å være en god dørvakt er å kunne diskutere, ikke slå å sparke.

Allikevel er det mange steder som ser på hva slags type kampsport du har drevet akivt med eller driver med fortsatt med som det største argumentet til hvem de skal ansette.

Derfor kan det være smart å ta med den typen ting også på en søknad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...