Gå til innhold

skifting av speedometer (M3)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ganske fint ut med M3 spedo vil eg tru... får liksom ein "betre" følelse når du ser M merket.. hehe...

Er det ikkje plugg and play da? Det er vel berre å sette det inn på samme måte som med det andre?!

Skrevet

Det er plug and play. ta ut det gamle, to skruer i øver kant av speedo meteret. Mulig du må av med rattet, kommer litt an på hvilket ratt du har. Ellers er det 3 plugger på baksiden av speedometeret ditt. Husk å sette inn/ta vekk pærer ettersom hva slags utstyr du har i bilen. Sitter ei pære rekke i nerkant av speedo meteret. ta ett bilde av det gamle i bakkant og sett pærene likt i det nye som skal inn 8)

Skrevet

Oljetempen under turteller vil ikke virke, bare så du ikke tror det er noe galt.

Hvis du har høydejusterbart ratt så trenger du ikke av med rattet. Kan du ikke justere rattet så må rattet av.

Har du air bag så kobler du av batteriet og lar den stå avkoblet en stund før du kobler av airbagen.

Lykke til.

Skrevet

Jeg klarte å få ut mitt uten å ta av rattet, og jeg har ikke høydejustérbart.

Er bare å ta den ut på høyre siden. Lirke, og vri rattet samtidig, så skvetter det ut :)

Skrevet

Fordi da må han ha en oljetempsensor koblet til. Det er ikke normalt på vanlige E36-er. E36 M3 har det som standard.

Man kan kjøpe slike sensorer, men han har nok ikke gjort det, og derfor litt greit å si ifra på forhånd at den ikke vil virke, før han kommer hit og sier at den ikke virker ;)

Skrevet

her var masse info,men ingen som svarte på spørsmålet : hvor mye koster det å få gjort på BMW? jeg vil ha det inn i serviceheftet at det er skiftet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...