posheer Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Enig med lakking/bytte farge på nettingen. Men for all del du må ha bilen slik du vil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Ny netting blir det nok. Wonderbaumen er bare ikke fjernet. Men eksosen blir. Den gir en rimelig rå lyd ved pådrag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
posheer Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Prøv å få den lenger inn, så den ikke stikker så langt ut, hvis det ikke er bare bildet som viser det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Posheer: ja den skal lengre inn. Og det kommer en likedan potte på andre siden også. Men hva mener gutta om angeleyes på bimmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
posheer Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Angeleyes er det peneste, jeg har bestilt til min:) Men kjøp så grøftelyktene lyser samme farge. Så du slipper 2 'blåe' og 2 'gule' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 lakker gitter i fronten i samme farge.. og fete felger.. så blir bilen veldig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Posheer: ja den skal lengre inn. Og det kommer en likedan potte på andre siden også. Men hva mener gutta om angeleyes på bimmer? Hvis du ser på mitt galleri så hadde jeg Hella Angel eyes. Hadde en e36 sedan, synes den kledde det veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Jupp, men er ikke angel-eyes litt gule da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
posheer Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Jupp, men er ikke angel-eyes litt gule da? Litt forskjell på merkene tror jeg. Sett noen ganske blå og noen ganske gule:) Blå lignede angeleyes + grøftelykter ser pent ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 i værstefall så blir det evt blå grøftlys.. flere innspill til endringer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Fikla litt med bilen din Ble bedre etter min mening, og ettersom det var damen som hadde "maset" om at du skulle kjøpe deg bil, måtte hun få være med på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Drit bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Ganske enig i netting. Nettingen er ikke for å "vises" Og få på felger som fyller ut. Den røde der er noe av det peneste "diskree" stylingen jeg har sett. Men er noe med at det er en coupe. Passer mye bedre som stylingobjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Tja, har 4-dørs av praktiske årsaker.. *Overbevist av dama* Men er helt enig i at coupe egner seg bedre til styling. Spørs om det ikke kommer mer stash på bilen. Vel og merke mindre synlig. Er små detaljer man har jobbet med i timevis, som gjør en bil spesiell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Gratulerer med ny bil Svart netting, større felger som fyller ut ordentlig, en potte til på andre siden, så hjelper det etter min mening Skulle fjerna to dører også, men blir vel værre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå