Kobar Skrevet Desember 26, 2005 Skrevet Desember 26, 2005 vell... jeg har en gammel e30 i garasjen, så bestemte jeg meg får å kjøpe ett nytt ratt, så jeg var inne på bimmers.no og fant et pent "omp" ratt, jeg kontaktet fyren ved navn"teamturtall" via pm, og han sendet meg bilder osv... vi ble enige om en pris på 1700kr da dette ikke var brukt, og det kosta en plass mellom 3500kr-4000kr nytt. Jeg fikk navn og nummer av fyren og sporingsnummer, så overførte jeg 1700kr til han! Etter en uke fant jeg ut at jeg skulle spore pakken, fordi den var ikke kommet. resultat: pakken hadde blitt returnert til avsender.... telefonnummeret han oppgav er ikke i bruk, og han svarer ikke på pm lengre. men jeg laget en post inne på forumet der 3 andre var blitt svindla av fyren. det var snakk om noen tusinger... forholdet er anmeldt, men virker ikke som om noe skjer... så nå må jeg leke "detektiv" selv, og trenger hjelp fra dere!! Alle dere fra Harstad følg med! kjenner dere en fyr ved navn: Morten Johansen, han bor i strandgaten 32c på sortland ca 2 timer fra harstad. dersom noen har info, eller noe som kan hjelpe, ta kontakt via pm! tusen takk MVH Kai
SteffenM2 Skrevet Desember 26, 2005 Skrevet Desember 26, 2005 TeamTurtall, er og blir en svindler.. Det er alt en annen som har blitt svindlet av han.. Skal finne den tråden.. EDIT: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=13308 Her er tråden..
Custom Edition Skrevet Desember 26, 2005 Skrevet Desember 26, 2005 jeg har family på Sortland og har bodd der selv.. skulle tatt meg en tur innom ham jeg hvis jeg hadde vært der oppe hvertfall
Kobar Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Skrevet Desember 26, 2005 TeamTurtall, er og blir en svindler..Det er alt en annen som har blitt svindlet av han.. Skal finne den tråden.. EDIT: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=13308 Her er tråden.. det var jeg som lagde den tråden, fant da ut at 3-4 andre var blitt svindlet, og en av dem har anmeldt fyren... men det er ikke mye som skjer fra politiet...
Sevenord Skrevet Desember 26, 2005 Skrevet Desember 26, 2005 Jeg har vært igjennom det samme: Forskudsbetalte for en playstation2 på et annet forum. Har fullt navn, telefonnr (som funker), bankkontonummer(seff) + VIKTIG , 3 andre som også har annmeldt fyren for samme greien! Deriblant en for samme tingen som jeg "kjøpte". Dette ble anmeldt en gang i begynnelsen av november, og har ikke hørt ett knyst fra politiet... Så slike ting er tydeligvis SVÆRT enkelt å slippe unna med... Kipt
Morten318 Skrevet Desember 26, 2005 Skrevet Desember 26, 2005 Det lønner seg å ta med herr balltre og besøke han enn å dra til politiet å anmelde det.. dette blir bare mere papir for de å tørke seg i ræva med..
Custom Edition Skrevet Desember 26, 2005 Skrevet Desember 26, 2005 få pakken sendt i oppkrav så slipper dere dette.. jeg betaler Aldri noe på forhånd uten og ha sett varen.. Sturmtiger reagerte på dette 1
mAZE Skrevet Desember 26, 2005 Skrevet Desember 26, 2005 Burde få satt en stopper på han TeamTULLBALL ja. Vært mye dritt med han inne her.
Morten318 Skrevet Desember 26, 2005 Skrevet Desember 26, 2005 få pakken sendt i oppkrav så slipper dere dette..jeg betaler Aldri noe på forhånd uten og ha sett varen.. Så om han viser deg bilde av varen av to lykter og du får to murstein i posten.. like langt? hørt om flere som har erfart dette. stig. reagerte på dette 1
Arimanni Skrevet Desember 27, 2005 Skrevet Desember 27, 2005 Skal opp til Alta i sommer, så eg kan stoppe på vegen og ta meg ein prat med han.. Eg og Herr Balltre
marius paulsen Skrevet Desember 27, 2005 Skrevet Desember 27, 2005 Skal opp til Alta i sommer, så eg kan stoppe på vegen og ta meg ein prat med han.. Eg og Herr Balltre haha,nå vet jo ikke jeg vordan du ser ut og sånn men nå er jo sikkert de fleste her tynne fjortisser eller voksene folk som aldri hadde kommet til å gjort noe sånt! desuten havner man vel i fengsel for å slå noen med balltre så jeg trur ikke det er løsningen!
Arimanni Skrevet Desember 27, 2005 Skrevet Desember 27, 2005 hehe... 20 år og klin galen finne ikkje ut at det var meg veit du.. ein jevel til å bevege på meg når eg må
Hakon Skrevet Desember 27, 2005 Skrevet Desember 27, 2005 kjedelig å bli lurt i alle fall. hadde noen lurt meg på den måten hadde jeg blitt litt sint tror jeg... tenk om alle var snille og greie.. da hadde det ikke vært noen krig noe sted.. 10hi..
ovex Skrevet Desember 27, 2005 Skrevet Desember 27, 2005 kjedelig å bli lurt i alle fall. hadde noen lurt meg på den måten hadde jeg blitt litt sint tror jeg... tenk om alle var snille og greie.. da hadde det ikke vært noen krig noe sted.. 10hi.. Flott Håkon, her har du 1. linje på nyttårstalen til kongen!!
SteffenM2 Skrevet Desember 27, 2005 Skrevet Desember 27, 2005 TeamTurtall, er og blir en svindler..Det er alt en annen som har blitt svindlet av han.. Skal finne den tråden.. EDIT: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=13308 Her er tråden.. det var jeg som lagde den tråden, fant da ut at 3-4 andre var blitt svindlet, og en av dem har anmeldt fyren... men det er ikke mye som skjer fra politiet... Det så jeg ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå