Runar-CSi Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Eller bare på andre sida av fuelrailèn... altså helt inne med torpedoveggen, den slangen som kommer ut fra bensintrykk regulatoren er returen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 hmm det sier meg ikke så veldig mye.... men er det noen reell sjanse for at Viking eller falken får start på bilen slik den står nå ? der og da, mener jeg... tatt i betraktning at den gikk som en klokke for bare en uke siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas4 Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Kan være bilen er blitt "sur" blir gjerne det om vinteren. Prøv å chinn den med gassen i bunn.. kan gå noe tid før den starter. Og det er nok det viking mannen mener med våte plugger. (pga når det er kaldt spruter den inn mer bensin og hvis du f.eks bare har flyttet bilen kvelden før og kun hatt motoren i gang i kort tid vil den bli sur pga for mye bensin som ikke kondenserer vekk pga kulde!!!) Erverdt et forsøk klampen i bunn og chinn lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 chinn... hva vil det si ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 chinn... hva vil det si ? Å køyre startaren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 ja nettopp... var vel det jeg tenkte ja... så "klampen i bunn" og "chinn"... dette skal fungere .. hvor skal dette prøves ? hva er lenge ? hehe ( jeg har ikke peil på slikt) Tusen takk for all hjelp forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå