bjalle Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Du får kjøpt ekstern sikringsholder i bilrekvisita butikker,bare å koble seg inn på foreksempel sikring til bensinpumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianmann Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 er jo som sagt bare og klippe av ledningen ifra tenningsbryter til starter og sette imellom en bryter. da vil ikke starteren slå inn. hvem tyv er det som begynner og prøve og dytte igang en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Jeg hadde en vanlig bryter på bensinpumpa på en gammel Golf jeg hadde og den var det innbrudd i og de hadde prøvd og starte den men kom de noen vei? Nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Jeg hadde en vanlig bryter på bensinpumpa på en gammel Golf jeg hadde og den var det innbrudd i og de hadde prøvd og starte den men kom de noen vei? Nei... haha... det var en god idè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 Hehe! Benisinpumpa ja!! Det er jo genialt! Det skal jeg fikse på bilen min. Sitter bensinpumpa vanligvis ved motoren eller ved bensintanken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå