Hakon Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 http://www.jaguar.no/bruktebiler2/detaljer/?regnr=DJ97267 Fin var den i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 sannsynligvis: Denne bilen har hatt to entuasiastiske og pertentlige eiere, hvorav første eier er meget kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Mulig Det står jo at første eigar er meget kjent, og kongen er vel det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 det var det jeg også tenkte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 ..kongen har i alle fall eigd ein slik, og må vel og kunne kallast ein kjendis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Det går kanskje å sjekke opp registreringsnummeret DJ 97267 ? ...Jeg tror forøvrig ikke at det er meningen at vi skal se dette nummeret i sideadressen...en eller annen webmaster burde ha røde ører... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Godt mogleg det er han sin ja! han hadde ein 750ia fra 1992 også.. Låg til salgs på autodb.no for ei stund sia med full historik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 hvor i alle dager så du det reg.nummeret ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 hvor i alle dager så du det reg.nummeret ???? Moi... se en ekstra gang på linken du pastet inn i innlegget ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Jeg fant reg.nr jeg også. Står i slutten på adresse linja. Må si att jeg leita litt jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 leitte som ein tulling eg også! måtte til å prøve å lagre bildet for å finne ut av det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 hehe... der så jeg det... tenkte ikke på å lete der oppe..... men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Det går kanskje å sjekke opp registreringsnummeret DJ 97267 ? ...Jeg tror forøvrig ikke at det er meningen at vi skal se dette nummeret i sideadressen...en eller annen webmaster burde ha røde ører... .....dette er reg nr til egar nummer to. Kongen brukar A XX. Så trur ikkje du finn ut noko anna en navnet på andre eigar om kongen var den fyrste. Kva årstall var det DJ 97??? dersom dette er seinare enn modellåret så har me løyst gåta!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Jepp, dette er kongens gamle bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 det var da voldsom så sikkre vi var da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå