Gå til innhold

Vinterbilder fra verkstedet vårt og fremgangen med 324'en

BMW324TDa
 Share

Anbefalte innlegg

Siden eg ble nå velsigenet med ett digitalkamera til jul, tenkte eg at eg skulle slenge ut noe bilder av vårt enkle verksted og ståa på dieseldyret som har vært nordeuropas treigeste toppskifte siden krigen...

Verkstedet sett utenfra; Er egentlig ett gammelt hønsemøkktørkehus, hehe. Men så er leien grei og da; 1000kr delt på tre i mnd inkl strøm

DSCF0022.jpg

Go' bruksbilen pickupen lyser som dere ser, etter å ikkje ha sett såpe og vann siden august.

Godbilen/motoren;

DSCF0026.jpg

DSCF0028.jpg

Bukken, mitt livs hittil støreste revolusjon siden eg lærte meg å gå:

DSCF0030.jpg

Og JA, eg har BMW flagg og. Vw/Audi dyrkingen er det mine to medsammensvorne som tar seg av. :D

Rally G60'en til han ene. Med en for tiden nedfrosset M3 i bakgrunnen. Rydding pågår, derfor står de ute akkurat nå.... Litt dårlig samvittighet, men er det trangt, så er det trangt.

DSCF0023.jpg

Ikkje så gode og representative bilder, men måtte bare teste kameraet litt og det er ikkje lett å komme seg fra jobb, mens det enda er lyst ute. Eller varmt... Har heldigvis en 15-20? KW parafinvarmer som sørger for t-shorte temp etter snaue 15 min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt teit innredet med den veggen i midten, men det er plass til å ha tre biler inne samtidig og det er egentlig nok. Veggen er bærende så det går ikkje å fjerne den heler. Hadde den vært vegge hadde bruksarealet blitt enormt.

Er ett rom i andre etasje og med verdens mest effektive vedovn, så der er det fint å sitte med andre ting som sparkling, plasting, finmekanikk og div.

324'en er fin den ja. Ikkje så bra på bildet der, men det kommer en oppdatering på den når den er kjørt ut for egen maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drøm også dette...har noen planer om restaurering av en Porsche 924 S og/eller en BMW E9 2800 CS. Porsche´n kommer nok først opp på liften (kun bytte av slitedeler + motor)...så får vi se med BMW´en... :D

OT:

...har du kjøpt Porschen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...