gosh Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Ja ikke 325 med det første, har så vidt råd til å ha pålegg på brødskiva.. Liten økonomi enda, snart 18 nå da! *spare spare* Takk for råd !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Alle E30 motorrom er like, så alle motorene som kom ut i orginalutgave skal passe. En 320 går ikke så veldig merkbart bedre. 6 syl ja, men snakk med folk som har kjørt 320 (E30) og 325 evt 318. Jeg har 3 kompiser med E30 320i, 2 av dem kjører jeg fra, (med min M40B18 318i motor). Begge 320 slutta å dra da de passerte 170, og ble liggende merkbart etter. For å sette det i enkel rekke: 4ere: Turtallsvillige, drar jevnt over registeret. Mindre kraft. 6ere: Mer power, men får et "kick" på mellom 3-4k rpm, merbart bedre drag i mellom registeret, men på 2.0L - ikke så høy toppfart. 6ere er uansett det grommeste når det kommer til effekt - uten tvil. Men fra en 316 til en 320, hadde jeg heller gått for en 318 motor, hvis du ikke bare er ute etter lyden da Og for all del, sett på skivebremser bak! (325 bærearmer). 320 understellet er nesten identisk med 318 bortsett fra kraftigere traverser. Diffen skal visstnok være den samme ("liten" diff) ? Noen som kan be/av-krefte dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 hmmm... ser folk snakker om å måtte bytte bremser o.l... bare lurte på om det er nødvendig for å få det godkjent? er det større bremser på 320 ? Edit: Forresten, som oddis sier.. 320 er ikke veldig til power.. en 318 med effektanlegg holder greit følge =)) og bruker mindre bensin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 En 320 motor passer vel ikke rett nedi? Enten må du ha sekser travers, eller bygge motofester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå