Søreng Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 kan være uheldig Auda, hvordan gikk det med fører (passasjerer?) og bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Åssen bil er det ? minst jeg skimter en intercooler i fronten der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 det er en e36 320i ingen skader på bil eller passasjerer. pass dere for fokkskavler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 legger også ut noen bilder. [/u Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Nok snø for tia ivertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Mitt bidrag. Ikke spør hvorfor det er så mye hardpakka snø i grillen.Vært litt ute å kjøre kan du si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Isbanekjøring med ix'n? Var det kult eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Nå har jeg endeligt noen vinterbilder av BMWèn, er ikke akuratt så mye snø her nede, men ble noen flekker Som sagt er BMWèn min ganske høy framme, så i sommer ska den senkes rett før jeg får lappen, så da skal det bli bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Hjelpes, haha det var grusomt altså, kapp fjærene, gjør noe! hva som helst! kanke være slik helt fram til sommern. Hadde Ser veldig rart ut. Vell vell kan kanskje kalle det en selvsikker bil som går med hode hevet så lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Highway61 Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Nå har jeg endeligt noen vinterbilder av BMWèn, er ikke akuratt så mye snø her nede, men ble noen flekker Som sagt er BMWèn min ganske høy framme, så i sommer ska den senkes rett før jeg får lappen, så da skal det bli bra. Ute på sniketur med sommerdekk? hehe, vente til lappen er i boks med slikt vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Isbanekjøring med ix'n? Var det kult eller? Var helt rått. Vurderer å flytte til Grønland Tror jeg har sett deg ved et par anledninger på Lørenskog forresten, ihvertfall en tilsvarende bil som din. Jobber på Ahus jeg, så er der hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Litt blury bilde av bilen min for litt over en uke siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Nå har jeg endeligt noen vinterbilder av BMWèn, er ikke akuratt så mye snø her nede, men ble noen flekker Som sagt er BMWèn min ganske høy framme, så i sommer ska den senkes rett før jeg får lappen, så da skal det bli bra. Ute på sniketur med sommerdekk? hehe, vente til lappen er i boks med slikt vel? Ja det står sommerdekk på. Det er ikke fordi jeg er en som liker å kjøre sidelengs om vinteren uten kontroll eller bare kjører med de for det er fint! Det er rett og slett fordi jeg ikke bruker den nå på vinteren siden jeg ikke har lappen, så den står lagret, derfor gadd jeg ikke å skifte felger når det ble vinter. Men i sommer skal den senkes 60/40, så da vil den se litt bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 var ute å måkte litt snø her for en ukes tid tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå