ovex Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 masse snø rundt i norge, men på snørike vestlandet er det grønt! ??!!!????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Note: Bilen er ikke vasket Snøfylt på Østlandet ja. Her på Raufoss er det jo haugevis! Edit: Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Respect!! M3 GT i vinterklær har jeg aldri sett før! M6 Bjørn, du har drømmebilen min, uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Vinterstemning i Oslo også. Gratulerer!! Vakkert skue! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 http://e30klubben.net/e107_plugins/kig_ ... mageId=179 Virker dette blir jeg stolt av meg selv. Er ikke akkurat noen data ekspert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Du må trykke på bildet og egenskaper så får du fram bilde adresse, så tar du img foran og bak adressa, da blir det fint vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Du må trykke på bildet og egenskaper så får du fram bilde adresse, så tar du img foran og bak adressa, da blir det fint vettu Takk for det. Prøvde noe sånt først, men skjedde ikke stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Pen bil Bjørn!Tåkelysene har en lei tendens til å sprekke hvis de brukes i snø De sprekker i regn også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 mitt vinterbilde (med mobil cam) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 litt dårlig bilde, men dig. cameraet har begynt og kødde, litt for mange fyllaturer Min bil står tørt og varmt i hele vinter, har ikke engan satt på vinterfelger utenfor var det når bilde ble tatt, -15g og 40cm snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 cornelius: Er det kameraet, eller er bilen din skitten? Man staaler vel ikke inn bilen sin med møkk på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gypz Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 slik skal en m3 gt se ut (som på forrige side) ikke noe uorginalt dilldall flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 trotto: bare kameraet som er dårlig... bilen glinser egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 320iM faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Tok noen bilder i dag jeg. 10 minus. Brrrr.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå