sax Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Hmmm. Har fått åpna eska og sett filmen, men står bom fast. Kan jeg få et hint?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Hvordan fikk du åpnet esken????? Mangler en ting tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Trykk på puta og så ved siden av sengen:) Øverst med madrassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Hvor er batteriet a? Har nå trykket på alt som er å finne. Fikk jo åpnet eska med engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Trykk på puta og så ved siden av sengen:) Øverst med madrassen. Jeg har den ringen, og metalstaven, men det andre hullet er det ingenting i Sitter litt fast her Den ligger på gulvet bak senga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Fant den :) Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 40min på å komme ut at rommet. Så kom "rulleteteksten" noe mere etter det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Gi oss et hint da! Har sett filmen med hjelp av det som er i eska.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Gi oss et hint da! Har sett filmen med hjelp av det som er i eska.. Hvor fant du det andre batteriet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Helt øverst i senga. Under puta, bak madrassen på en måte. Men kommer ikke videre nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Ved siden av madrassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Der er det jo bare en metall-stang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Ja, NSS rakk i så det før meg.. Er jo bare den metall-stanga der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Under senga da? Husker ikke helt. Adressen på lappen er denne: http://takagism.fasco-cs.com/yellow_chamber.html Men ble ikke smartere av det: 6 1 9 0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Jeg fikk ett annet svar.. Hehe. 9331.. Så det varierer tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå