Bmw323i Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 fant ut av d ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 se på alle tinga du har på høyresida du,også løfter du opp søppeldunken og tar lighteren også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 mhm, fant utav det, har brent håret, og nå ser jeg 6 terninger liksom. tenker de kinesiske tegna skal på her, men det fnket ikke må nesten finne ut resten selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 Du må lage en soul boks av det papiret du brente,alle de lappene med kinesis symbol,det grønne korset med terningtall på og lappen oppi medisinglasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Du må lage en soul boks av det papiret du brente,alle de lappene med kinesis symbol,det grønne korset med terningtall på og lappen oppi medisinglasset. en hæ for noe? er alt for trøtt for dette naa :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 En boks ja. Bruk papiret du brant og det oppi medisinglasset for å plassere tegna på korset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 men når jeg får ikke plssert tegna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 Det gjør du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Får ikke løftet det stygge bosspannet..! Trykker som en gal på kryss og tvers... Arrgghh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 1=ab 2=cd osv...Hode er 1 av to[/quote Får det ikke til å funke jeg. Har tatt alle andre rommene nå. Kan noen hjelpe meg så jeg får lagt meg snart? Har ikke sovet på noen dager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 1=ab 2=cd osv...Hode er 1 av to[/quote Får det ikke til å funke jeg. Har tatt alle andre rommene nå. Kan noen hjelpe meg så jeg får lagt meg snart? Har ikke sovet på noen dager! ] HELP "hodeskalle" ME = 4357*63 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 1=ab 2=cd osv...Hode er 1 av to[/quote Får det ikke til å funke jeg. Har tatt alle andre rommene nå. Kan noen hjelpe meg så jeg får lagt meg snart? Har ikke sovet på noen dager! ] HELP "hodeskalle" ME = 4357*63 FAEN!!!! mobil skrift ja! La 2 bokstaver til hvert tall jeg! takk takk.. Håpe det er lenge til det kommer noen flere rom nå da. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 off Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 får ikkje til og ta korset og tegna oppi medisin flaska. kor mangen tegn skal det vere ? eg har, 5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 får ikkje til og ta korset og tegna oppi medisin flaska. kor mangen tegn skal det vere ? eg har, 5. Du skal ha seks..ett for hvert tall på terningen (korset).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå