Ole@Automote Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Fryktelig har plages i hele går og dag med å komme inn på Bimmers, noen flere som har hatt problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 jepp, tror forumet har ligget nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Hadde problemer jeg også. Sikker noe teknisk feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 problemer her og..jeg har bimmers som startside og da jeg ikke kom inn trodde jeg ei lita stund at det var nettet mitt som var nede, så jeg stresse som f*** med og ringe telehor-support-kundeservice osv osv før jeg skjønte at det "bare" var bimmers som hadde tatt kvelden.. men men! snart godt nytt år til dere alle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loite Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 endelig=) nesten vært litt forbanna nå i et døgn... hehe.. men nå kom jeg inn.. det var bra.. godt nytt år alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Abstinenser er ordet... pussig hvordan blir avhengig av et slikt forum... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 ja det er helt uttrulig hvor ekkelt det var og ikke ha noe og falle tilbake til nå tiden var inne for og vær på bimmers... jeg har måtte lagt meg tidlig og søv om dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Har bimmers som startside jeg å.. Ble bekymret i en stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Abstinenser er ordet... pussig hvordan blir avhengig av et slikt forum... Ja det er helt utrolig, ble lissom litt satt ut . Det var en befrielse å lese tråden til Kjell Rune på BMWCCN sitt forum, at det ikke bare var jeg som hadde problemer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 grusomt var det.. sikker på jeg prøvde 50 ganger i går.. menmen... happy nytt år alle sammen:D snart hvertfall:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Jeg hadde å problemer, var nesten som jeg å fikk litt abstinenser når jeg ikke kom inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 jeg fikk det... liker ikke å ikke kunne velge selv hvilke sider jeg vil kikke på etc... men men... ordnet seg jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Gunnar, hva var problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Noen flere som har problemer med å komme inn på brukergalleriene? Kommer meg ikke inn... Denne meldingen vises bare.... Sorry, you can't access this file directly... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå