te em Skrevet Desember 31, 2005 Skrevet Desember 31, 2005 For de som ikke har fått med seg den episoden. Venstre klikk: http://video.google.com/videoplay?docid ... 57043000&q
Hakon Skrevet Desember 31, 2005 Skrevet Desember 31, 2005 jepsi pepsi.. jeg så den for noen uker siden tror jeg .... snedig bil.. Greit med 1001 hester
RWDF Skrevet Desember 31, 2005 Skrevet Desember 31, 2005 Ai ai, tøft. Bugatti Veyron er en syk, syk bil.
Fredrik Skrevet Januar 1, 2006 Skrevet Januar 1, 2006 Et fantastisk stykke tysk ingeniørkunst og trioen Clarkson, Hammond og May har uten tvil laget tidenes beste Top Gear episode...
Hakon Skrevet Januar 1, 2006 Skrevet Januar 1, 2006 ja det var en morsom epidose... Hva om alle her på bimmers.no kommer sammen i et heftig spleiselag, og kjøper bilen... kan vi kjøre den ett min hver ..
Hakon Skrevet Januar 1, 2006 Skrevet Januar 1, 2006 ja.. pantelapper, plastflasker og en generellt god holdning...er ikke det nok egentlig? Tror man lett får seg en Bugatti da
mAZE Skrevet Januar 1, 2006 Skrevet Januar 1, 2006 Ja en slik en vil jeg ha. Men tror jeg må ihvertfall jobbe overtid hele neste uke da. Rå bil.
antiloop Skrevet Januar 1, 2006 Skrevet Januar 1, 2006 Tror jeg skal høre om jeg får ta over jobben til Clarkson...
BimmerKing Skrevet Januar 1, 2006 Skrevet Januar 1, 2006 Et fantastisk stykke tysk ingeniørkunst og trioen Clarkson, Hammond og May har uten tvil laget tidenes beste Top Gear episode... Den støtter jeg....
Espen|3k Skrevet Januar 1, 2006 Skrevet Januar 1, 2006 Ser ikke ofte på top gear, liker programmet godt men er ikke så veldig opptatt av nye "vanlige" og originale biler... Men dette var en veldig veldig bra episode ja!
Espen|3k Skrevet Januar 1, 2006 Skrevet Januar 1, 2006 de tester jo aldri "vanlige" biler.... Var en grunn til at jeg satte det i anførselstegn da. Med det mente jeg at jeg er mer opptatt av biler som er modifisert på flere vis, og trimmede, gatebiler altså... Biler utover det vanlige som ikke er i original stand... But that's me!
RWDF Skrevet Januar 1, 2006 Skrevet Januar 1, 2006 Dog litt kjipt at toppfarten er sperra på 405km/t, haha. (Eller sa Jeremy feil? miles/kilometer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå