///MoePower Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Neste gang drar de på tur med E24`n din csi turbo, så her er det nok lurt å revurdere vennskapet eller skaffe skikkelig alarm i garasja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Neste gang drar de på tur med E24`n din csi turbo, så her er det nok lurt å revurdere vennskapet eller skaffe skikkelig alarm i garasja! nope disse karene kjenner jeg og godt og jeg hadde i frykta og parkert bilen min med nøklene i en gang. du vet sannsynligvis ikke hvem d er snakk om og er derfor bare litt dom og utaler deg om noe du ikke har peil på. att disse karene drar en tur med en tråkkemaskin i dritfylla har vel ikke noe med vennskapet til csi og gjøre. jeg er helt enig att d er helt utrolig idiotisk. man kan skaede andre og ikke minst familier som er ute på tur. disse er bare ikke blitt gamle nok til og skjønne dette enda desverre. og jeg vil tro att du ikke er guds barn i fylla du heller uten att jeg skal besylde deg for noe, vet bare hvor fantastisk mye idiotisk jeg har gjort i fylla sel i tidligere år. kanskje noe enda men av svakere og mindre grad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 Bilen min står innelåst i garasja med alarm på... med tyveri og brann forsikring så jeg føler meg ikke redd... For de som ikke kjenner de guttene som gjorde dette her trenger ikke uttale seg om de .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Jeg kjenner til den ene invollverte i saken, og må si at det ikke er sjokerende at det var han som fant på dette.... Men veldig dumt å ødelegge den nye tråkkemaskinen. Jeg går mye på ski, og nå som denne tråkkemaskinen har vært i drift har vi hatt fine ski løyper hver dag. Det blir vel så som så med skiløypene fremover.... Ja jeg har gjort mye rart i fylla, men dette er det ikke alle som klarer å finne på en gang... Noen som har en idé om hva slags straff de kan få? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 Hehe... jeg trur tråkkemaskina de brukte tåler en støyt... Se det humoristiske i hele greia så er det mange mil med nytråkka løyper i Moldemarka idag.. De går sikkert litt rare veier men.. Angende straff så har jeg ingen aning hva de får men det kommer nok til å svi godt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Det er egentlig synd at man må skade samfunnet slik som dette, før man lærer. ..men på en annen side, hvis det man hadde gjort ikke hadde hatt konsekvenser så hadde man vel aldri lært..? Kjenner desverre et par sånne selv, som aldri ser ut til å lære.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Tåpne folk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Hehe... jeg trur tråkkemaskina de brukte tåler en støyt... Se det humoristiske i hele greia så er det mange mil med nytråkka løyper i Moldemarka idag.. De går sikkert litt rare veier men. For og si det sånn så kunne det vel ha vært artig og gått på ski i ein sånn løype hehe folk gjør så mangt på fylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Syntes de kunne tatt seg en tur ut på veien med den maskina og tatt ned noen av de stolpefotografene også kjent som fotobokser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Momentelsker Skrevet: Søn Jan 01, 2006 20:34 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Steffan C skrev: bmw 323i skrev: hehehehehehe..det er bare rått da:) Det er bare ikke rått da . ENIG. Barnslige venner du har. Eneste ord er SYKT. Håper de må betale alt selv, skjønt jeg ser det som en selvfølge. Vis meg dine venner, og jeg skal si deg hvem du er. "Begge er registrert i politiets papirer fra før, sier Kippersund." Revurder vennskapet er mitt råd. Revurdere vennskapet... Eg har ein del venner som har gjort masse rart i fylla og eg har ein som til og med kjørte ihjel bror sin... Men dette er folk eg allikevel hadde gjort utruleg masse for... Kan ein ikkje være venn med de som har rulleblad altså??? FORDOMMER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentelsker Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 "Derfra hadde den ville ferden med tråkkemaskin fortsatt til Tusten der de også hadde rast rett gjennom bommen, samt kjørt rundt i alpinløypene." Herpa løypa for uskyldige folk! "Men guttene var ikke ferdig med heisaturen. Nå satte de kursen for Varden. Langs løypa har de ødelagt en rekke benker og trær." Koselig at de ødela for andre her også. "På Varden kjørte de rett over juletreet, før de kjørte videre mot Skihytta" Sikkert greit det også. Men alvorlig talt, å forsvare dette blir for dumt. At de kjører en maskin på flere tonn i fylla er ikke voksent gjort. Flaks at de kjørte i skauen. Hadde det vært like greit om de hadde herpa bilene deres og satt andre i livsfare. Dette er litt verre enn å kjøre i 110 i 80-sone for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 greit d att d var teit gjordt og jeg forsvarer dem ikke. men jeg trenger ikke misslike de for d de har gjort. er vertfall min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 alle som kjører løypemaskiner i fylla skal hates og mistenkeliggjøres, uglesees og dømmes! det er ikke mennesker! etc etc etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Jeg kjenner ikke disse gutta, men å revurdere vennskapet med dem for dette, det synes jeg kansje blir i drøyeste laget. Makan til tåpelig kommentar. Det er da mange som har et å annet småtteri på rullebladet, men trenger ikke nødvendigvis å være drapsmenn/voldtektsforbrytere av den grunn.... Har mange kompiser med tåpelige stunt på rullebladet jeg, men er AKKURAT like god kopis med dem for det! Nå skal det sies at jeg IKKE syns dette var noe lurt å gjøre, og forsvarer dem ikke, men de trenger da ikke være dårlige kompiser??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Syntes dette var litt artig jeg.. Er jeg den eneste som syntes det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå