Gå til innhold

Best effektanlegg og øyenbryn osv

gosh
 Share

Anbefalte innlegg

kjøre med 40/40 på min e30. blir litt høgare i fronten, så de ser nok bedre ut med 60/40.

Men knuste bunnpanna på delebilen min etter et par daga, og trur den er senka 60/40.

kanskje litt møkje herjing da.., men bunnpanna er stygt utsatt på e30...

fremste og lavaste punkte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen forhandlere som anbefaler 60/40 senking uten å bytte dempere og... 60/40 betyr å senke 6 cm foran og 4 cm bak. Jeg har kjøpt 40/40 til min fordi jeg ikke gadd å ta meg råd til å bytte dempere... Forskjellig fjærer på 4 og 6 sylinders E30'r ja. Øyelokk er jo hipp som happ, vil tro det er akkurat det samme hvor man kjøper det hen og merke osv... Men koed er en flott butikk med kjapp og sikker levering osv osv, veldig fornøyd. Bare å "logge inn" med norway først, så få med at du må betale 25 % mva i tillegg så haru prisen der! Effektpotte, da ville jeg kjøpt en "vanlig" simons lyddemper med de nødvendige rørene (ikke lange greine), festene og en endestuss, eventuelt kjøpe alt hos svendsen eksos, eller lyddemper et sted og få svendsen til å montere eller hvordan du vil gjøre det! Ikke viktig at det er simons, men det er rimelig, og det er jo kun to grunner til å kjøpe "effekt potte" til en original 316, nemlig utseende og lyd... Derfor er det ikke vits i å kjøpe noe dyrt...

riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...