Gå til innhold

Lysvarsler


c_ellef
 Share

Anbefalte innlegg

Her en E36 1993 modell. Hvis lysene står på når jeg skrur av tenningen så kommer det en forferdelig lyd fra varsleren som indikerer at lysene ikke er slått av. Greier ikke å beskrive lyden med bokstaver, men de som har E36 vet sikkert hva jeg snakker om.

Kunne ønske meg mer en slik lyd som det er i Ford Focus.. "pling---pling---pling". Er denne lyddingsbomsen enkel å bytte? Er det mulig å få tak i andre lyder? Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever det samme. Hadde et instrument før som det var vanlig lyd i men etter at jeg kjøpte et "nytt" brukt et så er det en forferdelig lyd når lysene står på og når jeg blinker er det ganske høye "klonk" hver gang den skal signalisere at jeg blinker.

Hvorfor det er slik har jeg ikke peiling på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever det samme. Hadde et instrument før som det var vanlig lyd i men etter at jeg kjøpte et "nytt" brukt et så er det en forferdelig lyd når lysene står på og når jeg blinker er det ganske høye "klonk" hver gang den skal signalisere at jeg blinker.

Hvorfor det er slik har jeg ikke peiling på..

Lyden fra blinklysa er grusom. Skulle ønske man kunne velge "tone" selv :D Flere som har klaga på den lyden. Påstår den er så høy at fotgjengerne snur seg etter bilen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående kjørekomputer. Jeg har det i min bil, men kommer ingen lyd når jeg passerer det jeg har stilt den inn på. Sikkert forrige eier som har koblet det ut. Dette er vel ikke i forbindelse med orginal stereo vel?

Det er vertfall mulig å koble ut lyden. Jeg ble litt irritert når jeg ikke fikk det til, men siden stianmann sier at det er flaut er det vel ikke verdt å prøve å få det til en gang :P

I å med at hondboka er på tysk så blir det vel ikke noe med meg heller :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...