Gå til innhold

Hvilken høytallere burde enn velge?


Anbefalte innlegg

Pris har ikkje noe stor betydning no til dags so eg vil gjerne ha noe av det beste enn kan ha :)

Focal utopia har eg sett litt på men hva for høytallere burde eg velge eg har ikkje hadt tid å sett hvilken størrelse osv det er på dei orginal skjønner du.

Vis noen vet om enn bra pris for desse høytallerene so vil eg gjerne vite :wink:

Mvh Catste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Focal Utopia er det beste som finnest enkelt og greit.

Du bør du kjøpe Focal utopia 6,5 tomms og ordne til slik at du får plass til bassen i døra og diskant og mellomtone på dashbordet, eller evt mellomtone oppe i døra.. er mangen måter og gjøre det på.

du kan sende meg en pm.

så må du jo en bra forsterker til dette, Audison vrx eller hv venti er jo fint,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris har ikkje noe stor betydning no til dags so eg vil gjerne ha noe av det beste enn kan ha :)

Focal utopia har eg sett litt på men hva for høytallere burde eg velge eg har ikkje hadt tid å sett hvilken størrelse osv det er på dei orginal skjønner du.

Vis noen vet om enn bra pris for desse høytallerene so vil eg gjerne vite :wink:

Mvh Catste

Husk at instalasjonen har utrolig mye å si!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15" bass element blir som regel meget slappt i en bil uten stoor forsterker og rett kasse!

beste altarnativet er 4stk 10" eller 2stk 12"...

2 gode 10" ellementer spiller knallbra det! det holder for og si det sånn, men det krever også gode forsterkere, 15" vil eg ikkje på noen måte anbefale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, to kansje litt hardt i når jeg sa 4stk 10"..er vel helst for konkuranse\show.

det beste alterntivet for meg synes jeg er 2x 12"!!

hadde audison lrx1400 mono forsterker og jlaudio subber.og det spilte utrolig bra!!

men vis det er noen forsterker som trykker trommhinnene til helv...

er det Rockford fosgate 1001bd(eller no) monoforsterker.

en kompis hadde denne forsterkeren og nesten uansett hvilke bass element han hadde, fikk du nesten ikke puste i bilen når han skrudde opp lyden!!

var til og med håpløst og tenne en røyk foran!

men det sier mer om at vis du først skal ha god trøkk\lyd i bilen så er der forsterker som teller mest!!

nytte ikke å kjøpe en 15"sub til 5000kr og tror du skal få god lyd med å drive den med cdspilleren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann har enn BMW E34 som eg vil forbedre lyden i å lure på hva eg burde velge av høytallere for å få optimale lyden i den.

Kan noe hjelpe meg??

Kan kjøpe anlegget mitt? Skulle bli fornøyd da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann har enn BMW E34 som eg vil forbedre lyden i å lure på hva eg burde velge av høytallere for å få optimale lyden i den.

Kan noe hjelpe meg??

Kan kjøpe anlegget mitt? Skulle bli fornøyd da. :)

Hva har du for noe da?? Og hvilken pris å stand er det i??

Mvh Catste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...