Gå til innhold

Hvilken høytallere burde enn velge?


Anbefalte innlegg

Er du ute etter det beste av det beste, BØR du sette deg ned en goooood stund og lære det meste som er om bilstereo bygging. Når du kommer opp i Focal Utopianivå(lenge før det også), så har selve innstalasjonen omtrent mer å si enn høyttalerene.

Er du interisert i ett RÅTT anlegg, forslår jeg at du tar kontakt med Anders Fleischer, www.autod.no. Han har jo også en gaaanske rå E34;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ute etter det beste av det beste, BØR du sette deg ned en goooood stund og lære det meste som er om bilstereo bygging. Når du kommer opp i Focal Utopianivå(lenge før det også), så har selve innstalasjonen omtrent mer å si enn høyttalerene.

Er du interisert i ett RÅTT anlegg, forslår jeg at du tar kontakt med Anders Fleischer, www.autod.no. Han har jo også en gaaanske rå E34;)

Takk for tipset har faktisk sett enn del av arbeidet hans å det er veldig bra skal ta kontakt med han so snart so mulig ;)

Thx C0bra for the help

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med fyren var lite hjelp av han.

Det eneste han ville gjøre var å selge bilen han hadde til meg men det er eg ikkje intersert i.

Veit dere om noen som har god peiling på BMW E34??

Eg vil ha all den hjelp eg kan få av folk å høre deres meining det setter eg stor pris på.

Mvh Catste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med fyren var lite hjelp av han.

Det eneste han ville gjøre var å selge bilen han hadde til meg men det er eg ikkje intersert i.

Veit dere om noen som har god peiling på BMW E34??

Eg vil ha all den hjelp eg kan få av folk å høre deres meining det setter eg stor pris på.

Mvh Catste

Kan sikkert hjelpe deg litt på vei. Med hvordan du skal legge kabler osv. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2veis eller 3veis? www.focal.tm.fr

Hva er best egnet i min bil etter din meining??

3veis er altids bedre. Men ikke så lett å installere. Går du for ett 2veis blir du nok veldig fornøyd. Trenger en go audison forsterker til å drive det og da. Så det blir endel penger utav det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder selv på å bygge i E34 nå, andre anlegget jeg bygger i den. Så kan nok alltids svare på litt hvis du har noen spørsmål;)

Det fine med E34, hvis du har batteriet foran, er at det er laget plass under baksetet også:) Eneste du må passe på der er at batteriet ikke er for høyt og at polene ikke bygger for mye. Da må det litt masering til;) Går akkuratt med stort press med Odyssey PC1700 batteri, stinger pro polsko og 0gauge kabel...

Ellers er det jo ganske så greie kabel ganger i sidene på bilen, venstre er fin til signalkabler og høyre er fin til strømkabel.

Har du nedfelbart baksete? Er litt lettere å bygge bra kasse til subbene da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder selv på å bygge i E34 nå, andre anlegget jeg bygger i den. Så kan nok alltids svare på litt hvis du har noen spørsmål;)

Det fine med E34, hvis du har batteriet foran, er at det er laget plass under baksetet også:) Eneste du må passe på der er at batteriet ikke er for høyt og at polene ikke bygger for mye. Da må det litt masering til;) Går akkuratt med stort press med Odyssey PC1700 batteri, stinger pro polsko og 0gauge kabel...

Ellers er det jo ganske så greie kabel ganger i sidene på bilen, venstre er fin til signalkabler og høyre er fin til strømkabel.

Har du nedfelbart baksete? Er litt lettere å bygge bra kasse til subbene da..

Har dessvere batteri allerede under baksetet å det er ikkje ned fellbart :(

Men men slik er det hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er best egnet i min bil etter din meining??

hvor mye ville det ha kostet å kjøpt komplett 3 veis høytallere som passer i dei orginal plassene i bilen min??

Har kjøpt forsterker Audioson no for å kunne drive dei.

Mvh Catste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...