Gå til innhold

Hva tror dere jeg får for BMW`en min?

TheEdge
 Share

Anbefalte innlegg

Skriv at den er jentekjøyrt eller at den ikkje er ungdomskjøyrt! Dette var veldig viktig for meg når eg kjøpte meg bil.. vist det viste seg at han fyren var ungdom, GLØYM DA!

Det er både og med slikt..

Jeg har sett hvordan en god del jenter fra 18-25 år behandler bilene sine, og det er SJELDEN bra. De blir aldri vasket, de får oljeskift når motoren begynner å lage rare lyder, kjølevæska blir sjekket den dagen varmeapparatet slutter å varme, skrammer blir aldri reparert, de ruser motoren og drar den godt på 1. gir selv om den er iskald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv at den er jentekjøyrt eller at den ikkje er ungdomskjøyrt! Dette var veldig viktig for meg når eg kjøpte meg bil.. vist det viste seg at han fyren var ungdom, GLØYM DA!

Jeg har sett hvordan en god del jenter fra 18-25 år behandler bilene sine, og det er SJELDEN bra. De blir aldri vasket, de får oljeskift når motoren begynner å lage rare lyder, kjølevæska blir sjekket den dagen varmeapparatet slutter å varme, skrammer blir aldri reparert, de ruser motoren og drar den godt på 1. gir selv om den er iskald.

Godt sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med at du legger ut bilde av bilen innvendig og utvendig samt skriver litt om bilen din?

Så kan folk uttale seg om pris de ville gitt for bilen din.

Dette er jo en 95 mod, så mer enn 60 får du vel får den. Er det skiftet slite deler å slike ting er jo også en fordel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Sant nok. Men det er jo eit faktum det at jenter kjøyre finere enn gutter flest og behandler bilen finare. Det er ikkje å komme vekk fra.

Men sef finst det jenter som behandler bilen sinn på den måten der! Og det er jo ikkje bra!

Men jenter generelt er snillere med tingene sine enn gutter :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

arimanni: er du jente eller bare blind?

Jenter kjører like ille, ofte verre enn gutter når de nettopp har fått lappen... Blottet for kunnskap om bil, raser de rundt og herjer med bilene sine, kjører de laaangt uten oljeskift osv... Og det er obligatorisk med clutchskifte på bil kjøpt av jente. Det samme er det med lakkering og fjerning av parkeringsbulker. (Tro meg, jeg har 3 eldre søstre, jeg kan dette)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter kjører like ille, ofte verre enn gutter når de nettopp har fått lappen... Blottet for kunnskap om bil, raser de rundt og herjer med bilene sine, kjører de laaangt uten oljeskift osv... Og det er obligatorisk med clutchskifte på bil kjøpt av jente. Det samme er det med lakkering og fjerning av parkeringsbulker. (Tro meg, jeg har 3 eldre søstre, jeg kan dette)

Hehe... er nok ingen jente nei.. Men MINE erfaringa med jenter (vist du ser bort fra søstra mi) er at dei kjøyre generelt finare enn gutter.. låner heller bort bilen min til ei jenta eller ein gutt (låner den jo bort til hylland, men han kjøyre no som eit kvinnfolk)..

Det eg i hovedsak meinte var at vist du finner ein bil som er kjøyrt av ei jenta og har servichefte, så er denne SOM oftast kjøyrt finare enn av ein gutt på rundt 20! det er ikkje til å komme vekk fra!

Det er jo kjent det at gutter er hardare på gasspedalen enn jenter!

Betre å måtte bytte clutsh enn gearkasse og drev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les dette godt gutter, bjirn har ett godt poeng her. Jenter er fornøyd så lenge bilen starter og går, de hører ikke lager lyder, eller merker andre feil. De er generelt blottlagt for kunskap om bil, de verken peiler eller skifter olje på bilen, de fortsetter å kjøre om olje lampa lyser. Lista er lang. PASS DERE FOR KVINNE KJØRTE BILER..!!!

Ole Har talt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ChrZZ : Bildene forringes veldig når du regulerer bildene på måten du beskriver. Om du har et kamera med RAW-format bør du prøve det med patch'en til Potoshop CS2 tror jeg det er.... da kan du også sette hvitbalanse lukkertid og blender, og alt uten å drepe kvaliteten.

jeg anbefaler deg på det sterkeste å teste dette da det virkelig er voldsomt mye bedre nettopp fordi kvaliteten blir suverent mye bedre.

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ChrZz, synes slike brede mørke rammer som du lager er en uting.. veldig dominerende. Ellers har du vel bare dratt opp kontrasten litt?

Synes det var tøft. De er jo vanligvis blitt matte og triste de kantene, og litt oppfriskning hjelper på.

Sender deg en pm, ChrZZ, når jeg skal selge bilen.. Eller så kan du jo lage en tut på hvordan man får til dette da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se hva som skjer først da ;) Bare å sende i vei.

Steder som kan være greie å ta bilder på:

- midt i veien, skrått, på en øde landevei

- i et sandtak

- i en park

Pluss sikkert mange andre kule steder. De stedene der er jo greie å gjøre, og som sikkert noen har i nærheten av der de bor. Alle untatt parken, går vel greit å ta om vinteren også. Men beste er når snøen er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...