Truls 87 Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Har nettopp bestilt sommerhus i Danmark for sommerferien sammen med noen venner. Det jeg lurer på er om noen veit om noen billige fergeforbindelser fra nordlige Danmark til Østlandet/Sørlandet.. Evt. Sverige. Hadde det bare bare vært opp til meg så skulle jeg ha kjørt bruene, men jeg tror ikke de andre er så begeistra over å sitte 110 mil i baksetet på en E36 cab med lange meg som sjåfør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 110 mil er da ikke så forferdelig langt på de veien der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 hvor i danmark skal du? du har jo göteborg-frederikshavn. den mellom moss og skagen er vel lagt ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2006 Jeg har ikke noe i mot 110 mil hehe I fjor var jeg rundt i tyskland.. da kjørte jeg 520 mil på 6 dager:P Ang. Gøteborg Fredrikshavn så har jeg sjekka... 2200 for bilpakke tur retur... hadde håpa på noe litt billigere. Har tatt kystlink før(Langesund-Hirtshals) tur retur for 990kr.!! Men i år har de fått så håpløse avgangstider... Har Leid en Hytte ca 1 mil nord for løkken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Vi kjørte ca. 1900 Km direkte med to voksne og tre barn i vår 2003 E46 318d Touring i fjor sommer... nattkjøring på Autobahn inkl. sveitsiske og franske motorveier... no problem... Gøteborg-Frederikshavn (Stenaline) er det letteste for folk fra Østlandet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 de fleste benytter seg av stenaline ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Jeg har ikke noe i mot 110 mil hehe I fjor var jeg rundt i tyskland.. da kjørte jeg 520 mil på 6 dager:P Ang. Gøteborg Fredrikshavn så har jeg sjekka... 2200 for bilpakke tur retur... hadde håpa på noe litt billigere. Har tatt kystlink før(Langesund-Hirtshals) tur retur for 990kr.!! Men i år har de fått så håpløse avgangstider... Har Leid en Hytte ca 1 mil nord for løkken... Fri km grense eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 color festival eller color fantasy da? de pleier jeg og gutta og bruke:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Sommerpriser er svindyrt uansett med ferje. Krs - Hirtshals koster fort mange lapper i høysesongen. Men nå er det gratis, så og si... Sommerhuset i løkken er jo også billigere nå. Og de fleste drar jo til løkken for å drikke seg snydings. De merker ikke forskjell på juli og januar likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Hva med Larvik - Fredrikshavn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Vet ikke om det er aktuelt for deg, men egersund - hanstholm er ikke noe særligt dyrt.. Vi har reist med den 2 år på rad å, og ifjord betalte vi bare 1700,- (2 personer og 1 bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Hva med å svømme? Det er det billigste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 Larvik var ikke så dumt nei Bilpakke tur retur for 940,- det må man vel kunne leve med Tror ikke Bmwen er så glad i å svømme jeg så det er vel best å ta båten. Har nettopp økt km til 25 000 etter 7 mnd med lappen hehe + at jeg har kjørt mye med med fatters MINI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå