Gå til innhold

OT: Ferge til Danmark?

Truls 87
 Share

Anbefalte innlegg

Har nettopp bestilt sommerhus i Danmark for sommerferien sammen med noen venner. Det jeg lurer på er om noen veit om noen billige fergeforbindelser fra nordlige Danmark til Østlandet/Sørlandet.. Evt. Sverige.

Hadde det bare bare vært opp til meg så skulle jeg ha kjørt bruene, men jeg tror ikke de andre er så begeistra over å sitte 110 mil i baksetet på en E36 cab med lange meg som sjåfør :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe i mot 110 mil hehe I fjor var jeg rundt i tyskland.. da kjørte jeg 520 mil på 6 dager:P

Ang. Gøteborg Fredrikshavn så har jeg sjekka... 2200 for bilpakke tur retur... hadde håpa på noe litt billigere. Har tatt kystlink før(Langesund-Hirtshals) tur retur for 990kr.!! Men i år har de fått så håpløse avgangstider...

Har Leid en Hytte ca 1 mil nord for løkken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjørte ca. 1900 Km direkte med to voksne og tre barn i vår 2003 E46 318d Touring i fjor sommer... nattkjøring på Autobahn inkl. sveitsiske og franske motorveier... no problem... :wink:

Gøteborg-Frederikshavn (Stenaline) er det letteste for folk fra Østlandet... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe i mot 110 mil hehe I fjor var jeg rundt i tyskland.. da kjørte jeg 520 mil på 6 dager:P

Ang. Gøteborg Fredrikshavn så har jeg sjekka... 2200 for bilpakke tur retur... hadde håpa på noe litt billigere. Har tatt kystlink før(Langesund-Hirtshals) tur retur for 990kr.!! Men i år har de fått så håpløse avgangstider...

Har Leid en Hytte ca 1 mil nord for løkken...

Fri km grense eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerpriser er svindyrt uansett med ferje. Krs - Hirtshals koster fort mange lapper i høysesongen. Men nå er det gratis, så og si... :) Sommerhuset i løkken er jo også billigere nå. Og de fleste drar jo til løkken for å drikke seg snydings. De merker ikke forskjell på juli og januar likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larvik var ikke så dumt nei :D Bilpakke tur retur for 940,- det må man vel kunne leve med

Tror ikke Bmwen er så glad i å svømme jeg så det er vel best å ta båten.

Har nettopp økt km til 25 000 etter 7 mnd med lappen hehe + at jeg har kjørt mye med med fatters MINI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...