Harald Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Jeg har jobba intenst med å ta av toppen på min 98 520 I og da jeg tok av denne oppdaget jeg at det er en sprekk i blokka. Dette er helt i kanten der toppakningen sitter, og ca 4-5 cm langt men meget tynn sprekk. Er det noen som vet om det går an å bruke en slags kjemisk pasta eller må jeg ut med en haug av penger til ny motor???? Veldig takknemlig for svar eller gode råd. Hilsen fortvila BMW eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Du kan kjøpe et slik middel som de selger på bilrekvisita butikker som tetter slike sprekker. Jeg veit ikke hvordan de funker men kan jo gi det en sjanse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Ja det går an, men er ikke BMW motorer så dårlige at når de først har begynt å sprekke, er det bare å gi dem opp og heller bytte motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Bytt motor/blokk du heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Må nok føye meg in sammen med de andre.. Bytt dblokken, helst hele motoren. er vannvitg kjedelige saker. synd at de motorene er så "svake" Prøv heller og se det som en sjanse for større motor. En 525/528 hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Toppen sprakk på min også. Fant ut at det var billigere å bytte heile motoren enn bare toppen. Lettere å få tak i også. Men spesielt billig blir det uansett ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 åssen motor er dette da? hvordan har dette skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 kjøp ny motor og selg alt av deler. som topp stempler råder veiv osv mange som trenger reserve deler. så får du også finagsiert ny motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå