Gå til innhold

Strekke kabler


Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en e39 520 til våren. Er det slik på disse at batteriet sitter bak? Hvordan er det ellers å strekke kabler bakover på disse bilene?

Hvis batteriet sitter bak så slipper man jo å strekke strømledning. Og man kan vel ved hjelp av et adapter bruke ledningene som går til høytalerne som signalkabler? Eller?

Men så gjenstår styrestrømmen..Finnes det noen måte for å slippe å strekke denne? Det å strekke kabler er det verste jeg vet. (spesielt på en litt nyere type bil. Vil jo helst ikke ødelegge noe) Så jo færre kabler desto bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg strakk en sånn kabel som er kombinert signal\strøm, endte bare opp med masse støy.. la opp en egen kabel på andre siden av bilen og problemet løst ;)

...trur me snakkar signal og styrestraum. Dette vert det ikkje støy av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gjør da jeg og...

alt var koblet opp, så fort jeg starta motoren var det bare støy. tok en kabel direkte fra batteri og inn på forsterkeren og koblet fra remoten fra cd spilleren.. da ble det klare toner i bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gjør da jeg og...

alt var koblet opp, så fort jeg starta motoren var det bare støy. tok en kabel direkte fra batteri og inn på forsterkeren og koblet fra remoten fra cd spilleren.. da ble det klare toner i bilen ;)

Er som regel "billige" og ikke så seriøse kabler som det følger med remote på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den tynne kabele som alle snakker om at er remote. den som henger ilag med signalkablene, den er faktisk en screen, og skal koples til gods (minus) i begge ender for å skjerme litt for støyen. å er ikke å anbefale å brukes som remote!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gjør da jeg og...

alt var koblet opp, så fort jeg starta motoren var det bare støy. tok en kabel direkte fra batteri og inn på forsterkeren og koblet fra remoten fra cd spilleren.. da ble det klare toner i bilen ;)

Er som regel "billige" og ikke så seriøse kabler som det følger med remote på.

Eg har en kabel fra Audison\connection her og den er verken billig eller useriøs, men ja det er helst billige kabler som er sånn :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...