M3cabriolet Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 hmmm... ble stille gitt, ingen bilder er mottatt heller! jaja... bump da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 oi faen glemte det jeg sorry...vent litt dahar du msn?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 jepp... daniel_crash@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 er du ikke på eller lakt deg til jeg men..legg meg til da micha_4461@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 har mulig kjøper på bilen... 30k ferdig lakkert... noen som er int? må desverre selges fort til fordel for mer gromdeler til M3'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 har du noen bilder etter den er ferdi nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 har du noen bilder etter den er ferdi nå? bilen er ikke ferdig, men den blir gjort ferdig til den som skal ha den! har andre ting å bruke tid og penger på hvis den blir stående usolgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 har du noen bilder etter den er ferdi nå? bilen er ikke ferdig, men den blir gjort ferdig til den som skal ha den! har andre ting å bruke tid og penger på hvis den blir stående usolgt! hva gjennstår a? kunn lakk? hvordan er motor teknisk osv på den? de bildene av den full av støv gjekka opp er det sånn den ser ut nå.. kan jo fixe videre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Pris uten lakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 bud mottas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 kunne du sendt meg noen bilder på scl88@hotmail.com ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2006 med mindre noen er raskt ute blir bilen solgt til uka for 30000,- ferdig lakkert! (bilen er fortsatt uferdig, men jeg lakkerer den etter ønske hvis det blir betalt forhåndsbeløp!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 han fyren som skulle ha den drøyer det og drøyer det, det er visst no penger som skulle ha kommet, som ikke har kommet! det vanlige når man skal selge bil, det har vel de fleste vært borti tror jeg, eller så garanterer jeg at dere vil oppleve det! men pga dette er bilen fortsatt tilsalgs da... noen som kunne tenke seg e30 touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Hei, 520'n min er solgt nå, så da er jeg interessert. Har sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 jepp! svart har jeg og! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg