Gå til innhold

e30 320i touring 89 mod. bilder! SOLGT!


M3cabriolet
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9058

dsc005174rh.jpg

dsc005224db.jpg

dsc005181ts.jpg

89 mod 320i touring

190000km

el vindu

sentrallås

servo

sommerdekk med MYE mønster igjen på 15" alufelg

piggfrie vinterdekk med bra mønster på stålfelg med kapsler

godkjent senket i vognkort

m-stoler fremme

m-ratt

takluke (manuell)

kjørecomputer (som virker 100%)

valsede hjulbuer

ingen rust!

nye klosser og skiver i alle fire hjørner

skiftet termostat

effektanlegg

emblemfri

bilen har elektrisk vifte (vet ikke om det er originalt?)

det er minimalt med ventiltikking!!

og det må nevnes at den er vannvittig sprek til å være en 320! mistenker nesten at det er 323 maskineri i den! hehehe...

og sikkert mer jeg har glemt å si!en det er bare å spørre!

det må skiftes foringer i bakaksel, men disse følger med!

innvendig er den hel og pen bortsett fra litt typisk slitasje på førerstol, (rift i miten av sittepute) og møkkete stoff i bagasjerommet,men dette kan vel ordnes med en tepperenser! bilen har mangellapp på foringer i bakaksel og må derfor på etterkontroll!

send meg en pm, eller svar på denne tråden hvi dere har spørsmål... flere bilder kan sendes på mail! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg svarer så fort jeg er hjemme fra jobb jeg vet du! :)

er ikke sikker, men jeg vil ikke la den gå på billigsalg, for den kosta meg 35k i innkjøp, og deretter påkostet nye bremser, innkjøpt foringer, kjøpt lakk, tatt rust, kjøpt komplett stylingsett, og brukt en del timer på den!

at jeg går i tap på den er sikkert, men jeg lar den liksom ikke gå for 10k heller, hvis du skjønner hva jeg mener! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW touring ligger ganske så høyt i pris...

og kjenner eg Daniel riktig så lar han ikkje no 1/2veis gå ut dørene etter det er ferdig...

Eg vil tippe det at du får ikkje denne bilen ferdig for under 45K

ferdig lakkert...men som det står litt over vurderer han og selge den før den er ferdig,så da går den vel noen kr billigere tenker eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hele tiden noen som MÅ rakke ned på salgs annonsene. Skjønner ikke vitsen.

Hold det for dere selv.

Forresten en fin bil, kunne godt tenkt meg touring istedenfor 520'n min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det bemerkes at jeg hadde satset på 45-50 når bilen var ferdig, men da hadde den sett ut deretter og!

og jeg ser at touringene holder seg bra i pris faktisk! har sett de fra 20000 og opp, gjerne 70000 for en pen 325iX!

men ikke vær redde for å gi bud da! heller skambud enn ingen bud! hehe!

selvkost hittil er faktisk 45-50 så jeg går godt i tap uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke lakkeres..er motoren å sånn fresk på den da??er det noe som er slitent på den..er den eu godkjent, skilt å sånn..har kanskje noe å bytte i vis du vill en ford sierra sedan 2,9l v6 en vinrød en med full combat styling å cosworth interiør masse nytt på den, er skilter å alt er betalt på den, eu godkjent til 07, 89model,sota baklykter, hvoite blinklys,cosworth bremser å litt sånn..carbonratt å:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke lakkeres..er motoren å sånn fresk på den da??er det noe som er slitent på den..er den eu godkjent, skilt å sånn..har kanskje noe å bytte i vis du vill en ford sierra sedan 2,9l v6 en vinrød en med full combat styling å cosworth interiør masse nytt på den, er skilter å alt er betalt på den, eu godkjent til 07, 89model,sota baklykter, hvoite blinklys,cosworth bremser å litt sånn..carbonratt å:)

motoren går som ei kule! (jeg nekter å tru at det er 320 maskin, men det blir påstått av andre så...) førersetet er slitt, og batteriet begynner å ta kvelden, men rent teknisk er det ikke noe å pirke på!

den er vist på kontroll i fjor, men fikk mangellapp på bremser bak og foringer i bakstilling, bremser rundt hele er skiftet, og nye foringer følger med!skiltene leverte jeg når jeg begynt med den! gadd ikke ha den stående å tappe forsikring og sånt! bare spør hvis det er noe mer du lurer på!

du blir liksom ikke kvtt den sierraen din du! hehe... har sett den foreslått som bytte for flere biler!

kan jo selvsagt vurdere det, men send meg da noen bilder av den:

daniel_crash@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...