Gå til innhold

Familiens yngste BMW entusiast? =)

Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

min på 11 mnd har 2 stk bmw caps han og gitt. og seff sin egen performance bmw kalender på romme sitt, sammen med en e46 modellbil. tidlig krøkens som god bmw sviner skal bli. he he. var med på biltreff i molde 5mnd gammel han gitt. fikk vi laget noe røyk ilag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at du tar oppdragelsen til Thea seriøst :lol: . Eldste sønnen(3) min er skikkelig intr. i bil, kan navnet på de fleste bilmerker ved å se enten karosseri eller emblem, det er jo pappa litt stolt av :wink: .

Ellers så var det litt artig igår når jeg skulle hente han i barnehagen. Når vi kom hjem sa han til morra si: -mamma, når vi kjørte fra barnehagen vet du, så burna pappa hele tida med BMW'n :lol: .

Dig_momm_013.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min sønn (5) er også bmw-frelst (skjønner ikke hvor han har det ifra) han kan så og si alle bmw modellene.. han sier ikke 3-serie lenger.. men e-30 og e36 :D hehe..

neste skrittet nå er å lære han motorbetegnelser. han kan m50b20 da :D for det har pappa..

ellers har han BMW-jakke, maange bmw-lekebiler. og bmw-poster som henger på rommet sitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...