Dr_S Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Lille Thea på 4 mnd ser noe spennende.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 se her ja. en pontensial e30 elsker det der ja. antar at hu får en bmw tråbil når hu blir gammel nok? og en bmw barbi bil hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 OoOOOOoog legg merke til at novemberbilen er bilen til Kjell Rune her på forumet! Dette er januanrutgaven av magasinet "Performance BMW". Gratis kalender følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Må kjøpe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 OoOOOOoog legg merke til at novemberbilen er bilen til Kjell Rune her på forumet! Den bilen har Kjell Rune solgt for lenge sidan. Den har ny eigar no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 tidlig krøkes ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 OoOOOOoog legg merke til at novemberbilen er bilen til Kjell Rune her på forumet! Den bilen har Kjell Rune solgt for lenge sidan. Den har ny eigar no. Men det står han som eier på kalenderen ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 .....ja det er berre å forme ho! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 har allerede kjøpt bmw-caps til min egen unge som kommer i juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 min på 11 mnd har 2 stk bmw caps han og gitt. og seff sin egen performance bmw kalender på romme sitt, sammen med en e46 modellbil. tidlig krøkens som god bmw sviner skal bli. he he. var med på biltreff i molde 5mnd gammel han gitt. fikk vi laget noe røyk ilag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Gutta mine er ikke i tvil når noen spør hva som er den beste bilen BMW seff!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Vår Philip på 2 år og 3 mnd. insisterer på at vi har en "Påsje" når han skal fortelle hva slags bil vi har. Han kjenner igjen BMW-rondellen, men mener altså at den tilhører en "Påsje"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Godt å se at du tar oppdragelsen til Thea seriøst . Eldste sønnen(3) min er skikkelig intr. i bil, kan navnet på de fleste bilmerker ved å se enten karosseri eller emblem, det er jo pappa litt stolt av . Ellers så var det litt artig igår når jeg skulle hente han i barnehagen. Når vi kom hjem sa han til morra si: -mamma, når vi kjørte fra barnehagen vet du, så burna pappa hele tida med BMW'n . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 min sønn (5) er også bmw-frelst (skjønner ikke hvor han har det ifra) han kan så og si alle bmw modellene.. han sier ikke 3-serie lenger.. men e-30 og e36 hehe.. neste skrittet nå er å lære han motorbetegnelser. han kan m50b20 da for det har pappa.. ellers har han BMW-jakke, maange bmw-lekebiler. og bmw-poster som henger på rommet sitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 eneste som mangler nå er å lære unga om alkoholen før idretten tar dem hehe. men er viktig å få foret dem inn med bil i tidlig alder så noen kan ta over for oss når vi blir for gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå