Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

OoOOOOoog legg merke til at novemberbilen er bilen til Kjell Rune her på forumet! :D

Dette er januanrutgaven av magasinet "Performance BMW". Gratis kalender følger med.

Skrevet
OoOOOOoog legg merke til at novemberbilen er bilen til Kjell Rune her på forumet! :D

Den bilen har Kjell Rune solgt for lenge sidan. Den har ny eigar no.

Skrevet

Den bilen har Kjell Rune solgt for lenge sidan. Den har ny eigar no.

Men det står han som eier på kalenderen ihvertfall ;)

Skrevet

min på 11 mnd har 2 stk bmw caps han og gitt. og seff sin egen performance bmw kalender på romme sitt, sammen med en e46 modellbil. tidlig krøkens som god bmw sviner skal bli. he he. var med på biltreff i molde 5mnd gammel han gitt. fikk vi laget noe røyk ilag. ;)

Skrevet

Vår Philip på 2 år og 3 mnd. insisterer på at vi har en "Påsje" når han skal fortelle hva slags bil vi har. Han kjenner igjen BMW-rondellen, men mener altså at den tilhører en "Påsje"... :lol:

Skrevet

Godt å se at du tar oppdragelsen til Thea seriøst :lol: . Eldste sønnen(3) min er skikkelig intr. i bil, kan navnet på de fleste bilmerker ved å se enten karosseri eller emblem, det er jo pappa litt stolt av :wink: .

Ellers så var det litt artig igår når jeg skulle hente han i barnehagen. Når vi kom hjem sa han til morra si: -mamma, når vi kjørte fra barnehagen vet du, så burna pappa hele tida med BMW'n :lol: .

Dig_momm_013.jpg

Skrevet

min sønn (5) er også bmw-frelst (skjønner ikke hvor han har det ifra) han kan så og si alle bmw modellene.. han sier ikke 3-serie lenger.. men e-30 og e36 :D hehe..

neste skrittet nå er å lære han motorbetegnelser. han kan m50b20 da :D for det har pappa..

ellers har han BMW-jakke, maange bmw-lekebiler. og bmw-poster som henger på rommet sitt :D

Skrevet

eneste som mangler nå er å lære unga om alkoholen før idretten tar dem hehe. men er viktig å få foret dem inn med bil i tidlig alder så noen kan ta over for oss når vi blir for gamle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...