Gå til innhold

E46 Coupè selges!

HenrikE30+
 Share

Anbefalte innlegg

Ugh..... Flott bil ja Henrik! Bytte i min?? hehe...

Jeg skulle faktisk gjerne byttet i din jeg Csi, men da hadde jeg sittet med enda en prosjektbil, og det er akkurat noe av grunnen til at jeg selger, jeg vil i tiden fremover sørge for å kjøpe/selge BRUKSbil oftere slik at jeg hele tiden har noe som er enkelt å selge. Jeg flytter jo fra Norge til høsten og da kan det være greit å ha "enkel" bagasje. Planen var egentlig å beholde denne bilen for evig (derfor har jeg lagt ut så mye på den), men etter litt tankevirksomhet (jada, jeg gjør det en sjelden gang jeg òg :wink: ) vurderte jeg det slik at dette var det beste.

Hvis den ikke blir solgt (tror folk lett kan bli skremt av den ekkelt høye km. standen) er det ikke verdenskrise. Henter uansett ny bil på mandag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei pris, hadde gått litt..

Det jeg er opptatt av er å finne en fair pris for både kjøper og selger. Jeg er ikke ute etter å skru prisen lengst mulig opp. Samtidig vil jeg helst at en evt. kjøper skal bli fornøyd, i så måte bør vel kanskje den personen være litt "handyman" og entusiast. Det er jo ikke til å stikke under en stol at bilen har gått langt og selv om bilen er tatt godt vare på, og selv om det er skiftet SVÆRT mye slitedeler, så kan ting skje. En sensor her eller en slange der feks. Jeg hadde hatt en god følelse om bilen hadde fått en snill entusiast som ny eier :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekk er 225/40-18 og 265/35-18. Felgene er 8.5+9.5x18. De rigger faktisk meget bra synes jeg :wink:

Ja, så bra ut.

Hvordan felger er det? Ligner på Hartge. (Med kant?)

Forran har jeg samme dimmensjon selv nå, men får jeg på 265 bak uten å måtte fixe noe på skjermene?

Evt pris? Om du selger bare felgene (med evt dekk) da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...