Bimmerlars Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Min M30 motor 2,8 bare går og går. Først gikk den i vanlig bruk av en voksen mann fra den var ny til for ca 3 år siden. Da kjøpte en 18 åring bilen. Bilen levde et ganske hardt liv og til slutt mistet han lappen. Jeg kjøpte bilen for 1 år siden. Jeg er også 18 år og bilen har ligget mye på turtallsperren og det går ikke en dag uten at jeg har flat pedal en eller annen plass. Men motoren går silkemykt og uten ulyder,, lekkasjer eller noe slikt, og den har gått 297.000 km!! BMW power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Min M30 motor 2,8 bare går og går. Først gikk den i vanlig bruk av en voksen mann fra den var ny til for ca 3 år siden. Da kjøpte en 18 åring bilen. Bilen levde et ganske hardt liv og til slutt mistet han lappen. Jeg kjøpte bilen for 1 år siden. Jeg er også 18 år og bilen har ligget mye på turtallsperren og det går ikke en dag uten at jeg har flat pedal en eller annen plass. Men motoren går silkemykt og uten ulyder,, lekkasjer eller noe slikt, og den har gått 297.000 km!! Er det den koksgrå PX-regga 528i'en det?? Hvis det er den, så er det nok enda en eiger før denne omtalte 18-åringen.... Ville tatt litt hensyn nå med tanke på kilometerstand, men den er nok klar for gass en stund til, den motoren der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 den gamle eieren har knekjørt den på de jævla homplete veiene i sogn å fjorane(loser)... ...seriøs fyr du! hahahha, hompete meg fru blom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå