Gå til innhold

Har bmwer generelt problemer med motorene sine?

Peoplez
 Share

Anbefalte innlegg

Min M30 motor 2,8 bare går og går. Først gikk den i vanlig bruk av en voksen mann fra den var ny til for ca 3 år siden. Da kjøpte en 18 åring bilen. Bilen levde et ganske hardt liv og til slutt mistet han lappen. Jeg kjøpte bilen for 1 år siden. Jeg er også 18 år og bilen har ligget mye på turtallsperren og det går ikke en dag uten at jeg har flat pedal en eller annen plass. Men motoren går silkemykt og uten ulyder,, lekkasjer eller noe slikt, og den har gått 297.000 km!!

BMW power :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min M30 motor 2,8 bare går og går. Først gikk den i vanlig bruk av en voksen mann fra den var ny til for ca 3 år siden. Da kjøpte en 18 åring bilen. Bilen levde et ganske hardt liv og til slutt mistet han lappen. Jeg kjøpte bilen for 1 år siden. Jeg er også 18 år og bilen har ligget mye på turtallsperren og det går ikke en dag uten at jeg har flat pedal en eller annen plass. Men motoren går silkemykt og uten ulyder,, lekkasjer eller noe slikt, og den har gått 297.000 km!!

Er det den koksgrå PX-regga 528i'en det?? Hvis det er den, så er det nok enda en eiger før denne omtalte 18-åringen....

Ville tatt litt hensyn nå med tanke på kilometerstand, men den er nok klar for gass en stund til, den motoren der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...