Gå til innhold

Er det noen som kjører E65 her?

Share

Anbefalte innlegg

Vi har vært to ganger i området rundt Cannes/Nice i Frankrike (ikke så veldig langt fra Italia) med vår 2003 E46 318dT og jeg er stadig imponert over hvordan den leverer varen. Den har kun 115 HK ved 4000 rpm og 265 Nm ved 1750 rpm, men langturs egenskapene er allikevel imponerende. Vi klarer uten problemer 1100 Km på en tank... og i prinsippet kunne vi ha kjørt helt til Riviera´en med kun en tanking underveis. Den har en behagelig motorgange rundt 170 Km/t... rundt 3400 rpm... og turen på ca. 1900 Km er derfor overkommelig på ca. 20-22 timer. Når det gjelder E39 530d eller E65 730d klarer jeg derfor ikke å se annet enn at de er to fantastiske kontinentkryssere... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg kjørte en gang i fra førde, 2 timer nord for bergen, helt til Gøteborg, og herjet rundt der etter campingsplass.

Det var litt over 1050km, gjekk en tank akkurat.

Det var min første skapelige bmw, en 316i 91 mod, som var ribbet for utstyr. Men eg reiste den dagen eg fekk den fra forhandler, så det var litt gøy. Men eg hadde ikkje gjort det igjen, er ikkje noke særlig futt i en tung 1.6 l med full bil og bagasje! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...