Gå til innhold

Prøvekjørte 320D

Kevin=)
 Share

Anbefalte innlegg

Hey alle sammen og godt nytt år

Nå er jeg på ferie hjemme i Norge. Liten juleferie før jeg reiser tilbake på lørdag.

I går fikk jeg låne en ny 320D touring av Stenshagen bil. Fikk ha den i 3 timer. Var en kjempe spennende bil. Hehe. Hadde med bestevenninna mi og tror hun likte den utrolig godt. Kjørte en lang tur med den og prøvde å slå av antispinn og diverse ting og bilen ble mye mer leken. Så utrolig morro og kul bil. Jeg kunne godt tenkt meg denne bmwen tross alt det er en firrer, men diesel er bare et pluss og automat kassen med 6 trinn, var jo kjempe fin.

Andre her som har prøvd denne bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... den nye E90 320d har et imponerende drag og ytelser, men faktum er at E90 318d ikke er så veldig mye dårligere til daglig bruk. Jeg har testet begge modellene med manuelt gear (6-trinns gearkasse) og jeg er mektig imponert, men mon ikke man like gjerne kan spare de 44500 kronene som er prisforskjellen mellom modellene. Jeg har ikke sjekket utstyrslisten i Norge; så jeg vet imidlertid ikke om det ligger skjulte goder innebygget i 320d modellen i forhold til 318d...begge standard... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker 520d simpelt hen fordi den er så vanvittig billig i forhold til hva den presterer. 0-100 tiden er jo VELDIG pen...

jeg liker å sammenlikne Dieselmotorer med motoren som satt i min 2004 530d.

og den 2,0litern blir litt "raklende" sammenliknet med 3,0 litern..

Men man må jo elske 520d for sin sjarmerende pris. stor respekt til de som kjører den bilen.. virkelig et fornuftig valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde 320D i sommar ein gong. Var faren til ein kompis av meg som hadde kjøpt seg, og tilbudde meg å få prøve den. Bilen hadde sportsunderstell div andre dipiduta.

Det første eg tenkte når eg satt meg inn i bilen var at: "Faen til trangt det var her da." Men etter at eg hadde fått kjøyrt den litt i svinger og testa den litt, fekk eg ein helt anna følelse, og skjønte fort at det ikkje var plassen dei hadde "satsa" på her. Deiligare bil en det der har eg aldri kjøyrt! Lagg på vegen uansett kva eg fant på :-) Kjeme morrsom bil å kjøyre!

520D Har eg aldri prøvd, men vist det er nokon som har ein eg kan få prøve, er det berre å gi beskjed ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...