Stormbringer Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Heisann, ny bruker her på forumet. Har kjøpt min første BMW, skal hente den i ettermiddag og er litt spent. Alltid morro med ny(gammel) bil. Det er en '89 E30 318i Touring, med automat!, tipper at det ikke er så mange av dem. Legger med noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Gratulerer med ny bil! Da gjelder det bare å finne noen hvite blinklys og alufelger ... eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 jaja, hadde vært bedre med manuell enn autolat da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Gratulerer med en fin bruksbil... Automatgearet tror jeg absolut er en av årsakene til at bilen stadig fremstår som fin og brukbar... gutta boys liker tradisjonelt ikke automatgear... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Tror du har rett i at det ikker så mange av de, men det er faktisk en annen her inne som har en slik. Men hans er vel faktisk '93 mod tror jeg. Grønn 318iAT. Nick: '318iAT'. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stormbringer Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2006 Vet faktisk ikke hva slags felger det er på sommerdekka enda, spennende. .. Skal få tatt litt bedre bilder i løpet av helgen. Selve bilen virker tight og fin, lite rust, som jeg har funnet da. Bare litt i bunn på høyre bakdør. 318 Touring m automat er vel ikke den mest ynda ungdomsbilen nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Gratulerer med ny bil & velkommen hit til det gode selskap . Litt senk, felger og hvite blinklys, så blir nok dette bra . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Gratulerer, fin bil det der. Får sikkert mange fine turer der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Digg med automat da.. kjipt å stå i kø i en oppoverbakke med manuell... Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Gratulerer med fin bil og velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Gratulere med ny bil, og velkommen i forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Grattis med ny bil, og din første "ordentlige" bil . Og velkommen hit. Automat er kurrant å kjøre med, men ikke noe lekebil. Men er vel heller ikke derfor du har kjøpt deg touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Grattis med bil! Får sikker mange gode minner fra den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Graulerer og velkommen i "familien".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 slenger meg på resten av gjengen og ønsker velkommen. blir sikkert en bra bil det der. Automat har sine positive sider det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå