Fredrik Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Hmmm...mon ikke det er dette som menes med å ta´n helt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Oi, det var litt av et bredde kit. Litt voldsomt for min smak, men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Brukbar felg kant bak Litt vel brei bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 får håpe det er noe tilsvarende under panseret der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Uff... En skam å ødelegge en i utgangspunket nydelig bil... Se på den idiotiske bakfelgen da! Ser jo ut som om den er satt på feil vei. Pent med kant, men herregud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Å fy og FY!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Oiii... se! et bredde kitt med en e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 wideboy kit.. ?! greit nok me breddekit men det der va vel breedt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Synes den var helt grei, men likte ikke bakfangeren og felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 litt voldsomt ja kanskje.. det der kaller jeg og ødelegge en original Pen E46 M3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Åh du godeste! må jo være 20-30 cm kant på de bakfelgene der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 *skratte skratte* Dette var bare " hel"bra!!! Det ser ikke ut som den bakfangeren er ment for bilen i det hele tatt !! Fytti katta, Tenkt og betale penger for det der Ja ja, regner med at eieren synes det er drit fett da, i det minste.. Men LOL altså.. Det så bare så dumt ut at jeg ikke finner ord.. Men da har jeg noe og le av , om dagen på jobben suger lut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 styggeste breddingen og felgene eg noen gang har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Ikke akkurat noe å drifte på smale norske grusveier med..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Nå er jeg av den typen som mener at felger skal ha bred kant, men dette ble til å med for mye for meg . Er ikke det Hartge felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå