SanMiguel Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 detta er nok drømmebilen min nå! utrolig lyd a gitt!! http://video.google.com/videoplay?docid ... 3908711207 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Vil ikkje kalla det Drifting, det er jo herjing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 fytti grisen da, hadde fin fart mellom svingen der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Fy feite. Den var det fart i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 hehe.. drifting va vel ikkje retta ordet.. rævkjøring ville eg kallt d.. men steikje for ein rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 fy så gromt.. mye herjing men fett da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Å helsike! Han har et par timer med RWD bak seg med den skrensinga der Åhå! Det gikk FORT på slutten der! V10'n er til å bli hypnotisert av...psyko lyd Noe sånt må prøves i E30 en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 fy feite faen!! vinne i lotto i morgen så blir det en slik en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Sykeste lyden eg har hørt i dag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Vil ikkje kalla det Drifting, det er jo herjing.. Enig med deg!!! Men rååå kjøre maskin er det ihvertfall. Og en fet lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 fy feite faen!!vinne i lotto i morgen så blir det en slik en Det hadde gjort seg med en M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Tar knekken på bilen å drive på slik.... Tror ikke en M5 tåler slik juling over lengere tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Å helsike! Han har et par timer med RWD bak seg med den skrensinga der Åhå! Det gikk FORT på slutten der! V10'n er til å bli hypnotisert av...psyko lyd Noe sånt må prøves i E30 en gang hmm.. E60 M5 motor i E30.. Høres ut som en plan spørr du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 hvor mange år til det lønner seg da? en kondemnert E60 M5-motor vil uansett koste mer en en hel E30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Nett som 520-en min på glatta Steike, såg ut som om dei hadde det morro ja! Men var litt dårleg filming Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå