Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

...det er då ikkje tvil om at M5 flytter seg nei, men såg ikkje ut som det var full kontroll heile tida......trur dette hadde enda på "plenen" om em hadde fått sett heile filmen..;)

Skrevet

satt å lurte på om han kom til å ta denne skilt stolpen jeg:P men så ut som han hadde kjørt litt bil før ja:P minus på speedoen rundt svingen da :lol:

Skrevet

hvis man ser hvor stor fart han hadde gjennom svingen vil jeg si det var absurd å si at han ikkje har kontroll, han hadde evig kontroll!

så ingenting som tydet på at han ikkje hadde det, at han var nærmt kanten og slikt er bare for å vise at han faktisk har kontroll...

Skrevet

Thanks for your interest in Google Video.

Currently, the playback feature of Google Video isn't available in your country.

We hope to make this feature available more widely in the future, and we really appreciate your patience

F... har lyst og se den filmen!

Skrevet
hvis man ser hvor stor fart han hadde gjennom svingen vil jeg si det var absurd å si at han ikkje har kontroll, han hadde evig kontroll!

så ingenting som tydet på at han ikkje hadde det, at han var nærmt kanten og slikt er bare for å vise at han faktisk har kontroll...

Abusurd og absurd mr.Blom

Farten gjennom svingen viser vel egentlig at det er dumdristig kjøring!

At bilen ikke ender kast i kast bortover jordet kan han vel takke bilen for.

Hadde han vært "Olympisk mester i drifting/skrensing" tror jeg at jeg ville valgt andre settinger enn en busslomme på ett jorde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...