skywalk3r Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 rævakjøring det der...blir nesten sint vett...enn å ødlegg en sånn bil....men som sakt RÅbil! Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Rå bil, må være en vanvittig herlig følelse å kjøre den . Og for de som ønsker å bygge om E30'n sin, så har www.koed.dk en inne til opphugging så jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 ...det er då ikkje tvil om at M5 flytter seg nei, men såg ikkje ut som det var full kontroll heile tida......trur dette hadde enda på "plenen" om em hadde fått sett heile filmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 var intrykket jeg også satt igjen med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Bare hos meg det ikke funker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Tror han kjørte over evne. Rart det gikk bra på slutten der spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 ja, kalte det bare for noe.. drifting eller herjing.. samma det! ville få frem lyden jeg.. den var jaggu god! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 satt å lurte på om han kom til å ta denne skilt stolpen jeg:P men så ut som han hadde kjørt litt bil før ja:P minus på speedoen rundt svingen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 hvis man ser hvor stor fart han hadde gjennom svingen vil jeg si det var absurd å si at han ikkje har kontroll, han hadde evig kontroll! så ingenting som tydet på at han ikkje hadde det, at han var nærmt kanten og slikt er bare for å vise at han faktisk har kontroll... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Jøss.... sånn hadde ikke jeg gjort hvis det var min M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Steike Sånn skal en M5 brukes! Hadde nok god kontroll han der.. så sånn ut ihvertfall. *vil også prøve* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Thanks for your interest in Google Video. Currently, the playback feature of Google Video isn't available in your country. We hope to make this feature available more widely in the future, and we really appreciate your patience F... har lyst og se den filmen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 hvis man ser hvor stor fart han hadde gjennom svingen vil jeg si det var absurd å si at han ikkje har kontroll, han hadde evig kontroll!så ingenting som tydet på at han ikkje hadde det, at han var nærmt kanten og slikt er bare for å vise at han faktisk har kontroll... Abusurd og absurd mr.Blom Farten gjennom svingen viser vel egentlig at det er dumdristig kjøring! At bilen ikke ender kast i kast bortover jordet kan han vel takke bilen for. Hadde han vært "Olympisk mester i drifting/skrensing" tror jeg at jeg ville valgt andre settinger enn en busslomme på ett jorde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Mitt poeng er vel egentlig at dette tror jeg omtrent alle her på "Bimmers" hadde klart med den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 tror nok ikke han skal delta i "olympisk mesterskap" innen drifting! han kjørte hvertfall ikke av veien noe mange av dere ville gjort i denna hastigheten hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå