|Andreas| Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Jeg lette etter et bilde av den nye 3-serie coupe da jeg fant dette. http://phark.typepad.com/phark/2004/08/ ... _seri.html De sier at den nye 3-serie coupe blir 4-serie Er dette noe som er sant eller ikke? bare lurer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Synest godt dei kunne ha komme med ein 4-serie eg ein mellomting mellom 3 og 5 serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Synest godt dei kunne ha komme med ein 4-serie eg ein mellomting mellom 3 og 5 serien 4 serien ville jo vært lik 3 serien da, bare at det var coupe/cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 ..nye cab 3-serie har fått litt mykje SAAB bak...ikkje bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Hva er SAAB med den nye 3-serie cabriolet? De presenterte bildene er ikke reelle, men E92 Coupe vil få "E65 7-serie look-a-like" inspirerte baklykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 syns godt de kunne latt den hete 4-serie.... den er jo mye mye dyrere en 3-serie sedan og touring... E46 Coupe var jo definitivt en bil for rikfolk... etter min mening er det i alle fall en mer eksklusiv bil, og fortjener å bli anerkjent for det den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå