Gå til innhold

S: BMW 540it Hartge Varebil


M3Cecotto
 Share

Anbefalte innlegg

98 modell BMW 540it Hartge Varebil vurderes solgt.

Bilen ble ombygd av Hartge når den var ny, byggekostnad ca 300 000 NOK.

Motor/gir: Borret fra 4.4l til 4.7l, 6 trinns manuell. Hartge eksos.Ca 340 hk, og 480 Nm. Det meste av utgiftene fra Hartge er lagt i motor.

Farge: British Racing Green

Interiør/Utstyr: Natur skinn, sort tak, komfort stoler, memory seter, el just seter, ratt, speil, vindu, soltak, dobbel klimatronic. Stor kjørecomputer. Original stor CD/Radio pakke. Cruisecontroll, multifunksjonsratt (Hartge), Hartge Instrumentpanel til 310 km/t kan følge med. Original 2001 lykter, med angeleyes.

Understell: Hartge sport fjærer og dempere.

Felger/dekk: Original Hartge 19", godkjent i Vognkort med 245/35-19, og 265/30-19

Km stand er 187 000km, servicehefte medfølger.

Førstegangsreg sent nov '97 - 1.gangsreg i Norge 23 mars 2001.

Kom gjerne med spørsmål ang bilen..

Bakseter medfølger, avtagbart hengerfeste.

Prisantydning; 230 000 NOK

Felgene på bildene er vinterhjula, 16" 215/55-16 piggfri

Front__sladdet.JPG

Bak__side_sladd.JPG

IMG_0492.JPG

IMG_0493.JPG

Front__side_sladd.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å..hadde jeg hatt 230.000 å bruke på bil nå! :) Hadde vært perfekt til mitt bruk, enslig kar med behov for litt ekstra plass og masse effekt. Fargen på setene var tøffe på den måten at du ser det er en Hartgebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. meget bra. Tenkte meg det. Kan tenke meg at den kan gå for enda mer en prisen som er antydet om den ser enda mer fresh ut... det var vel først og fremst mattene som så litt kjipe ut.. har du ikke de i "bilens farge" ? Er det Individual fargekombo ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig med deg Håkon, mattene kunne nok vært spylet en runde. Disse bildene ble egentlig ikke tatt for "salgs" bilder skjønner du :) Tøymattene er under gummimattene for å skåne de for drit og lort ved dårlig-vær dager. Fargekomboen er jeg litt usikker på om er individual, men under gummimattene har du samma blå/grønne fargen som i midtkonsollen, dørhåndtak innvendig, og dashbord. Meget pent å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. det ser veldig ut som en Individual farge kombo... aldri sett den før men den var veldig pen. Når du får gjort alle disse tingene ( og satt på de "gode" felgene ) blir det nok veldig mye bedre... Hva slags Clutch sitter i bilen nå, Byttet clutch hvor mange ganger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...