Hylland Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 ....var litt for "brun" i interiøret...skulle vert lysare eller mørkare. Einig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Cecotto Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 Stolene virker veldig "skarpe" i fargen på bildene, men fargen er ikke så fremtredende når man ser på de i real life.. Bilen bør sees og prøves. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Tviler ikkje på at den bør sees og prøves. Virker meget RÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 bilder?? EDIT: Ser nå at dette er gammel tråd gitt! Med hadde vært fett med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Får ikke opp bildene :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Får ikke opp bildene :S Er ikkje så rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Bildene er fra en blink.no-profil, så er nok derfor dem er borte. Tråden er vel uansett regnet som død. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Ut ifra annonsen, minner denne bilen VEEELDIG på gamlebilen til en kompis av meg... Den var RÅ!!! (Noe av det råeste jeg har kjørt ) Noen som vet hvor den befinner seg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Jeg holdt på å kjøpe den for noen uker siden av en kar fra Jessheim, men ble solgt like før jeg fikk solgt min. Hvor og hvem som kjøpte den vet jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg