///stian Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Vet denne er fra før blandt en av di 300 sidene, men tenker litt på nye medlemmer.. Jeg går siste året på skole, holder på å bli møbelsnekker. Eller så sitte jeg i kassa i en coop butikk.. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Eg har gått tre år på almenn vgs, og nå går eg GK Mekaniske fag (skal søke meg inn på VK1 Motorsport til neste år, nokon som har/går der?). Ellers sitte eg også i kassa på ein butikk når eg ikkje er på skulen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Går siste året på Flyfag ved Bodø VGS. ellers jobber jeg på \:D/ Coop elektro \:D/ og selger plasma tv*r og vaskemaskiner omenann noe jeg har gjort i over 2 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Er maskinfører og kjører en slik sak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 driver med plassering av penger ( sammen med far) + et eget firma med 2 kompanjonger + litt skole når jeg har tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Går på VK2 Avionikk @ Flylinjen Jobber etter skolen på ICA Maxi, sitter i kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Jeg har gått to år på skole og begynte i august i fjor som lærling i rørleggerfaget. Må gå to år i lære nå før jeg kan ta svennebrev og kalle meg en fullblods rørlegger. Men kan ikke si å ha merket noe til Kurt-stemmen. Min sangstemme er relativt dårlig...hehe. Og rørleggersprekken? Hmm, nei den har vi ikke sett.... Lurer litt på om det er det rette for meg. jobben går greit den, men brenner liksom for biler. Går da an å omskolere seg igjen! Er bare 18 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Malersvenn ,men kasta inn håndkledet og kjører buss i påvente av å finne det riktige firmaet å svette for... Venter på den store Lottogevinsten så jeg kan pænsjonere meg å få masse hobbyer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigef Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Tar mastergraden i engelsk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dude Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Eg er bil-lakkerer. Vurdera å få litt meire utdanning ...blitt litt lei lakkyrke. Men mandag reise eg i millitære, så en ting om gangen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Gk Elektrofag ---> Gk Mekaniske fag ---> Vk1 Elektromekanisk fag. Går nå på Høgskolen i Narvik hvor jeg studerer Bachelor ingeniørfag - Elkraft. Ferdig våren 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logitech Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Jobber som flyger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 bilakkerer her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Gk Elektrofag ---> Gk Mekaniske fag ---> Vk1 Elektromekanisk fag. Går nå på Høgskolen i Narvik hvor jeg studerer Bachelor ingeniørfag - Elkraft. Ferdig våren 2007 Med denne utdanningen har du jobb med HØY lønn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Skole elev.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå