aakarol Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Går fortiden skule,men har jobba på sjøen. Reiser på sjøen som maskin lærling i løp av sommaren igjen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Jeg jobber som dekkomlegger hos Dekkcenteret i Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lhstrand Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 jobber som tømmrer i ett hallstort entreprenør firma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fuzzy Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Sivilingeniør elektronikk - M.Sc. EE (radio/navigasjon/mikro) her. Jobber som hw-utvikler av industrielle radiofjernstyringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Grunnen te at eg gjekk påbygg va at eg ikkje fekk lereplass det året.. Men i ka for rederi går du i? va å såg på normand clipper i går.. tøffe båt.. te sommaren blir d 22 mnd te så ferige.. endelig.. Er ansatt i Wilhelm Wilhelmsen i Tønsberg men båten drives av PGS (Petroleum Geo Service) Hvilken båt er du på da? Har vært på Petrojarl 1 utenfor Stavanger, og Petrojarl Foinaven utenfor Aberdeen. De driftes også av PGS. Tror de eier de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Jeg droppa skolen og gikk rett i læra som rørlegger, drit knall, har gått 1, 5år nå og har 2,5år igjen før jeg blir sven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Grunnen te at eg gjekk påbygg va at eg ikkje fekk lereplass det året.. Men i ka for rederi går du i? va å såg på normand clipper i går.. tøffe båt.. te sommaren blir d 22 mnd te så ferige.. endelig.. Er ansatt i Wilhelm Wilhelmsen i Tønsberg men båten drives av PGS (Petroleum Geo Service) Hvilken båt er du på da? Har vært på Petrojarl 1 utenfor Stavanger, og Petrojarl Foinaven utenfor Aberdeen. De driftes også av PGS. Tror de eier de også. Det er jo høvelig heftige båter det da. Jeg er på MV Ramform Explorer, sett ovenfra så ser den ut som en trekant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 jobber som bilpleier. ikke noe sånn væks on væks off.men sånn ekstrem shine.som koster penger.syns det er jævelig moro og sitte og gnikke og gnu i flere dager driver også med tfcar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 fekk det kurset gratis eg.. Det får jeg å Skal ta det i uke 12 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Håper på å bli ingeniør om 2,5 år, bachelor i industriell design og teknologiledelse som det heter på fint. (het tidligere maskin-ingeniør).. Ellers blir det litt jordbruk hver vår og høst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Jobber som skipselektrikker lærling på dette seismikk skipet. Går ombord om et par dager og da skal jeg til det indiske hav er det victory el vanguard i så fall var eg med å bygde di Som eg skjønner av videre svar i denne tråden så drives denne båten av PGS. Det vil si at mer eller mindre samtlige av de streamerskinnene som henger etter denne båten er produsert av undertegnede. Vi er en av hovedleverandørene av disse til PGS og Western Geco. Det vil si at eg jobber som maskinoperatør ved Parma Plast. Er utdannet Automatiker. Jobber deltid på en Kro i tilleg, for å få avveksling og litt mer pesos på labben... I dag fikk eg og tilsalg på stilling som pumpe servicetekniker (vet ikkje ka den korrekte tittelen er, da eg fikk vite det i dag) hos Karsten Moholt A/S i Bergen. STRÅLENDE fornøyd med det og ser frem til å begynne der 1.Mars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Som eg skjønner av videre svar i denne tråden så drives denne båten av PGS. Det vil si at mer eller mindre samtlige av de streamerskinnene som henger etter denne båten er produsert av undertegnede. Vi er en av hovedleverandørene av disse til PGS og Western Geco.Det vil si at eg jobber som maskinoperatør ved Parma Plast. Er utdannet Automatiker. Jobber deltid på en Kro i tilleg, for å få avveksling og litt mer pesos på labben... I dag fikk eg og tilsalg på stilling som pumpe servicetekniker (vet ikkje ka den korrekte tittelen er, da eg fikk vite det i dag) hos Karsten Moholt A/S i Bergen. STRÅLENDE fornøyd med det og ser frem til å begynne der 1.Mars. Vi har en El.motor inne hos Moholt i disse dager. Inne for vikling, kortsluttet da den ikke likte direkte kontakt med sjøvann noe særlig Virker som ett seriøst firma det der. Tatt flere motorer for oss tidligere, og gjør bra arbeid. Når det gjelder PGS, så har de nå akkurat kjøpt en ny båt, som skal bygges om til FSPO. Ligger vel i kortene at de har fått tildelt kontrakt på ett nytt felt da kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Har gått maskinistlinja men har bytta til yrkessjåførlinja... Starter lærligetiden til høsten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Studerer til master i petroleum, så om et halvannet år skal jeg forhåpentligvis ut og lete etter drivstoff til bilene våre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Telekommuniksajonsmontør hos Siemens A\S Divisjon Installasjon i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå