Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Håper jeg kan kalle meg selv Telekommunikasjonsmontør om 2 uker Blir jeg det, starter jeg umiddelbart med et "ekstra" fagbrev. Da som Elektrikker. Jobber forresten hos Siemens Divisjon Installasjon i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Systemkonsulent hos EDB Business Partner. Programmerer og tester mot systemene til Teller = tidligere Visa Norge. I tillegg er jeg "ITansvarlig" (står bak all programvare og hjemmesider) for pulsdiet: http://www.pulsdietten.no Om noen skulle trenge å gå ned noen kilo. MEGET effektiv diett! Dagens lille reklame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Går andre året Bachelor in embedded systems (tidl. kalt dataingeniør) i min hjemby kongsberg. Ellers er det jobb hos på den lokale købmanden (Rimi). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 grunnkurs mekanisk og vk1 kjøretøy, jobber som hjelpearbeider på Nerland autosalg i vente på å finne meg en lærling plass litt nermere hjemmet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Studerer økonomi og administrasjon bachelor på 2. året Og jobber deltid som vekter i Oslo/Akershus... nettopp kommet hjem fra nattevakt nå faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Kundeansvarlig hos telenormobil, og litt for AVIS bilutleie som ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 KAN DET FIKSES? KLART DET KAN! Jah... Jeg jobber for tiden som vikar for et vikarfirma... Ikke noe givendes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Har ikke jobb nå, men neste uke starter jeg som lærling som elektrikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 jobber som bilmekanikker på http://www.trondsen.no/, har fortiden permisjon og er i Afghanistan som soldat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Jobber for KCA Deutag Drilling Norge. http://www.hydro.com/no/our_business/oi ... field.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne_M Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 jobber som Cnc-opperatør karmøy winch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Har friår fra skole, jobber på Biltema på dag tid og er bartender på kveldstid. Er bare 18 år så jeg føler egentlig jeg har god tid til og utdanne meg enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Prosess-lærling i Statoil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Student: Teknisk fagskole offshore. Noen som må hente opp olje og petrolium til disse bilene også vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Jobber i Canal Digital foreløpig.... Men skal sannsnyligvis starte som ROV Pilot til sommeren, hvis noen vet hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå