antiloop Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Er maskinfører og kjører en slik sak.... faen, har bare en L90D det var det sikkert mange so skjønte. jobber som anleggsmaskinfører i et familiefirma og er drit lei av det. Ikke store forskjeller kjøremessig på L90 og L120... er også anleggsmaskinfører! kjører mest gravermaskin jeg da !gullet mitt er en ec290 som jeg bruker når jeg og pauls1 knuser stein har du prøvd L220 og 330? det er fine maskiner det(til sitt bruk da) L180 er det største vi har i maskinparken..og det største jeg har hatt fingrene i... feel the power... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 vi har ikke så store hjulastere heller meg jeg har flyttet litt stein som var for stor for knusern min engang med en L330 med sidetipp skuffe! den var brutal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 L220 og L330 er virkelig store saker, selv 180`en blir liten når den står ved siden av de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Også kansje politi høyskolen, men vi får se.. fint det,bare du ikke blir en slik typisk aspirant som går rundt og fucker opp på byen for å få en stakkers i fyllearesten... er alt for mange i politiet som misbruker makta!! Ja, jeg vet hva du mener. Har både sett og opplevd dette selv, så jeg vet hvordan jeg IKKE skal bli, visst jeg skal bli politi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 L220 og L330 er virkelig store saker, selv 180`en blir liten når den står ved siden av de... hvilket firma arbeider du for ? hvor mange maskiner/ansatte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 jobber som regnskapsfører i Kvestor Vesterålen a/s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 L220 og L330 er virkelig store saker, selv 180`en blir liten når den står ved siden av de... hvilket firma arbeider du for ? hvor mange maskiner/ansatte http://www.mardahl-maskin.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianmann Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 lastebil repratør her. scania power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 så ut som dere hadde det på stell dær ja! hær jobber jeg og pauls1(ikke veldig oppdatert side) http://www.nesmas.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Lærling som energioperatør...kosar meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 inn i ny jobb i nærmeste framtid i et av de større engros/grossistfirma som leverer til oljebaser/offshore/restauranter etc. Ansvar for alt som kommer inn og skal ut krever Mye ansvar,men det blir det Mye penger av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Jobber med tectylbehandling på Norges største firma innenfor tectylbehandling, nemlig Thorsen ATV... Meget god service... Er på utkikk etter ny jobb... Skal ikkje inn i militæret enda allikevel, og er lei av å tectylere biler... Veldig einsformig jobb.... Har lyst å bli selger igjen.. Det er meir mitt felt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Elektriker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Jobber som raffineriteknikker på Esso raffineriet på Slagentangen i Tønsberg . Er forresten ledige jobber der, så det er bare å søke . http://www.esso.no/Norway-Norwegian/PA/ ... illing.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 jobber som mekkanikker, og liker meg kjempe godt!! www.lma.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå